Hon startar aldrig sexet/förspelet! Är etta vanligt och vad beror det på?
Hej! Vi har varit ett par i ca 3 år nu. Jag är 31 & hon 34. Vi hade mycket sex i början tills vi fick barn, (även under graviditeten). Vi älskar varandra mycket och hon har friat till mig. Nu till saken. Hon startar aldrig sexet! Jag tycker att det skall var lika för båda ibland jag och ibland hon? Känner hon för sex så skall hon väl visa och göra något åt det tycker jag . Under graviditeten var det ända gången under vår tid tillsammans som hon tagit på mig och min penis innan jag tagit på henne. Detta var på nätterna när jag sov! Skönt förvisso. Jag känner mig otroligt osexig och det upplevs för mig att hon inte tänder på mig. Lättast för mig att få sex är att krypa in under täcket vid fotänden och slicka henne.... Detta gillas :) av båda. 69:an gör hon väldig gärna med. Hon går dessvärre aldrig ner på mig först... Hade velat se henne i ögonen någon gång när hon suger. Se att hon försöker tända mig rejält! Blir sällan riktigt tänd av att alltid jag skall gå ner på henne eller ta initiativet. Vad skall jag göra för att hon skall ta på mig mer? Någon som varit med om samma sak, hur gjorde ni i såfall? Några tjejer som känner igen sig? Har tagit upp det med henne många gånger, men vill inte pressa henne. Några gånger har jag försökt "vänta ut" henne... Det tog då 1-2 mån innan jag gav upp. Väldigt svårt att vänta längre då jag gärna har sex 1-7 ggr/veckan. Vi har sex kanske 2-4 ggr i mån nu efter graviditeten som tog slut för 1-2 år sedan. Väldigt lite tycker båda. Hon erkänner att hon fått minskad lust. Vad kan jag göra för att hjälpa henne? Väntar tålmodigt !!!