• Anonym (Kille)

Runka utomhus. Vart får/kan man??

Jag gillar att ha runka utomhus. Men vart kan man göra det så att man inte blir anmäld för ofredande det första som händer. 

Jag vill inte att någon ska behöva se men jag gillar att vara utomhus och har en lägenhet. Har ingen tomt att springa ut på.

Vart tar man vägen? Skogen? Vad händer om nån plockar svamp?
    Beachen? Nudiststrand?

Eller vart? 

• Svar på tråden Runka utomhus. Vart får/kan man??
  • bbbbbbbb
    Glädje58 skrev 2012-11-11 17:15:02 följande:
    Det värsta som kan hända är väl att personen rycker tag i kuken och undrar vad det här är för svamp och skär av den för att stoppa ner den i svampkorgen.

• Anonym
    Anonym (Själv runkare.) skrev 2012-11-11 12:07:01 följande:

Även jag runkar utomhus.

Själv har jag två ställen på Långholmen, Stockholm. Berget/skogspartiet ovanför varvet på Långholmens östra sida. Det andra på berget ovanför Karlshälls gård. Jag kan rekommendera dig dessa två ställen om du finns i Stockholm/Stockholmsområdet. Helt Ok på dessa platser.

Om du gör dig av med "blygheten" kan du få en hjälpade hand. Själv är jag helt naken på dessa två ställen. Antingen hjälper jag mig själv. Eller får en hjälpande hand. För övrigt är det en väldigt eggande känsla att låta andra titta på när man hjälper sig själv. Även en extra skön känsla om man låter någon annan runka av en.

Oj whao! Synd man inte bor i närheten. Skulle vilja ha sex och någon kollade på och runkade intill. Men är nog för feg i verkligheten.
  • Anonym (Lite marisch....)
    Anonym skrev 2012-11-11 16:44:28 följande:

Vilken himla tur att man inte har sina promenadstråk på Långholmen eller ovanför Karlhälls Gård!" Vill helst slippa se en naken patetisk karl.

Synd man inte bor där då, hade blivit tänd att se en man runka. Hade varit fint att ha sex m min man utomhus där och sett dig runka i närheten.
  • Anonym (Man i kalasbyxor)
    Anonym (Lite marisch....) skrev 2016-10-05 20:02:40 följande:
    Synd man inte bor där då, hade blivit tänd att se en man runka. Hade varit fint att ha sex m min man utomhus där och sett dig runka i närheten.
    Var brukar nu ha sex där killar står brevid och runkar?
    Vet att det förekommer på Mellbystrand.
  • Anonym (Runkar)

Runkar och kissar ofta utomhus. Alltid gillar det. Är bara vätska som kommer, inget farligt för någon.

• Anonym (Ragge)
    Anonym (Kille) skrev 2012-11-07 07:55:20 följande:

Om man lyfter seriösiteten lite så tror jag att det finns många som tycker om att göra det ute i det fria.

Läser man på Aftonbladet ges ju till och med tips för par som vill ha sex ute.

Men vart tar man vägen på riktigt om man vill ha solosex?

Kom uppåt Norrland så ska se att du hittar en kvadrat mil som du kan springa naken och onanera så myycket du vill utan att vi ser eller hör.
  • Anonym (Runkar)
    Anonym (Ragge) skrev 2018-12-05 22:19:00 följande:
    Kom uppåt Norrland så ska se att du hittar en kvadrat mil som du kan springa naken och onanera så myycket du vill utan att vi ser eller hör.
    Fast grejen med att runka och kissa utomhus är att det ska vara lite spännande, att det är folk bara en bit bort.
  • Anonym (Björn)

Är en sann fröjd att runka utomhus på sommaren.

• Aikido
    Anonym (Björn) skrev 2021-12-27 20:38:54 följande:

Är en sann fröjd att runka utomhus på sommaren.

Visst är det . En ljummen kväll vid Västerdalälven. Så mycket mygg att man omöjligt kan bli påkommen av någon levandes själ med förnuftet i behåll.
  • Anonym (Björn)

Snart är det vår och då tänker jag runka på min balkong.
    Bryr mig inte om vad andra tycker om det.

• Anonym (bennne)

Jag brukar skita i alla regler o ba runka när jag vill

• Anonym (Vibbar)

Får dåliga vibbar av detta. Jag hoppas det inte rör sig om en blottare? Hade jag sett någon stå och runka ute hade jag polisanmält personen.

• KimLinnefeldt
    Aikido skrev 2021-12-27 20:45:38 följande:
    Visst är det . En ljummen kväll vid Västerdalälven. Så mycket mygg att man omöjligt kan bli påkommen av någon levandes själ med förnuftet i behåll.
    Mygg suger.
Svar på tråden Runka utomhus. Vart får/kan man??