• Anonym (Kille)

Runka utomhus. Vart får/kan man??

Jag gillar att ha runka utomhus. Men vart kan man göra det så att man inte blir anmäld för ofredande det första som händer. 

Jag vill inte att någon ska behöva se men jag gillar att vara utomhus och har en lägenhet. Har ingen tomt att springa ut på.

Vart tar man vägen? Skogen? Vad händer om nån plockar svamp?
    Beachen? Nudiststrand?

Eller vart? 

• Svar på tråden Runka utomhus. Vart får/kan man??
  • Anonym (bennne)

Jag brukar skita i alla regler o ba runka när jag vill

• Anonym (Vibbar)

Får dåliga vibbar av detta. Jag hoppas det inte rör sig om en blottare? Hade jag sett någon stå och runka ute hade jag polisanmält personen.

• KimLinnefeldt
    Aikido skrev 2021-12-27 20:45:38 följande:
    Visst är det . En ljummen kväll vid Västerdalälven. Så mycket mygg att man omöjligt kan bli påkommen av någon levandes själ med förnuftet i behåll.
    Mygg suger.
  • Anonym (Ludwig)

Bra fråga. Låt oss säga at ten kvinna blir påkommen med att onanera utomhus så lär knappast något hända, men är det en man är polisen där efter någon minut.

Olika måttstockar som överallt annars i samhället.

• Tobben

Nu på vintern kan man ta skidorna långt ut i skogen och lugnt och ostört sköta sitt.
    Men jag föredrar dylika aktiviteter på sommaren. Syftat inte på skidåkningen då :)

• Anonym (Husfrun)
    KimLinnefeldt skrev 2025-12-01 13:45:33 följande:
    Mygg suger.
    🤣🤣🤣 ja i dubbel bemärkelse 
  • Man 78
    Anonym (Husfrun) skrev 2026-01-15 08:02:56 följande:
    🤣🤣🤣 ja i dubbel bemärkelse 
    Otroligt irriterande att ha en trevlig stund i skogen och få myggstick på rumpan
  • Tobben
    KimLinnefeldt skrev 2025-12-01 13:45:33 följande:
    Mygg suger.
    Jag också!
  • Pellep123

Svår grej. Jag gillar det med och vill gärna att någon eller några tittar på.men bara personer som gillar att titta. Går på P bio ibland och får åskådare som väljer att tilla. Ute är ju svårare. Jag är inte blottare som vill chocka människor som inte vill se mig och uppfattar att du tänker lika. På nakenbad brukar det finbas olika ställen för olika önskemål. Jag har även en tjejkompis som tittar på ibland, högst frivilligt och har vid nått tillfälle bjudit in väninnor. 

• Anonym (Tala för dig själv)
    Anonym (Ludwig) skrev 2026-01-14 18:21:55 följande:

Bra fråga. Låt oss säga at ten kvinna blir påkommen med att onanera utomhus så lär knappast något hända, men är det en man är polisen där efter någon minut.

Olika måttstockar som överallt annars i samhället.

Hur vet du detta? För att du själv aldrig skulle anmäla en kvinnlig blottare eller? 
  • Anonym (Ludwig)
    Anonym (Tala för dig själv) skrev 2026-01-15 11:38:59 följande:
    Hur vet du detta? För att du själv aldrig skulle anmäla en kvinnlig blottare eller? 
    Skulle vilja veta om det finns någon dömd kvinnlig blottare i Sverige.
  • Anonym (Tala för dig själv)
    Anonym (Ludwig) skrev 2026-01-19 22:28:48 följande:
    Skulle vilja veta om det finns någon dömd kvinnlig blottare i Sverige.
    Det kan ju isåfall bero på att det knappt existerar några kvinnliga blottare, inte på att folk skule vara mindre benägna att polisanmäla dem. Jag hade inte tvekat att kalla på polis om jag sett en kvinna bete sig lika illa som de manliga blottarna. Särskilt om det hela skedde framför små barn. Blottaräckel är inte kända för att visa någon hänsyn ens till den åldersgruppen. 
  • Anonym (jägare)

Jag brukar dra ut i skogen där jag inte tror någon ser. Har tur att bo ute i en liten by med närhet till skogen så det är inte svårt att hitta en avskiljd plats. jag har dock en fantasi om att bli påkommen av en jägare när jag gör detta och att kan blir påtänd av mig. Detta leder till en snabbis i skogen där jag såklart är undergiven till den stora och manliga jägare. Sen får jag stapla hem nöjd och belåten.

Svar på tråden Runka utomhus. Vart får/kan man??