Hej alla!
Jag känner igen allt det ni skriver ovan och det är precis samma sak här men värre.
Snälla jag kan skriva kilometer och ni hittar inte en bättre exemplar på en med dålig humör,utbrott,brist på tålamod och stressad och olycklig människa som har misshandlat verbalt sin familj med sina skrik,gormande,kasta saker och allting
Jag har till och med slängt min ena dotter flera gånger på sängen när hon var liten.
Inte den andra då hon är mycket lugnare och mera lydig.
Jag ÄLSKAR DE OCH JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ SKA NI VETA.
Men de här utbrotten som min fru stod ut med mig under 20 år !!!!!!! har barnen varit med om under hela sin uppväxt.
Nu är de 19 och 16 år gamla så fina och lyckliga
På sista tiden har jag lyckats allt bättre i mitt liv och jag har ordnat allt som jag planerat ALLT förutom att behålla DE Viktigaste
Jag sitter,skriver och gråter just nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Det är ett flod!!!!!!!!!!!!
Även om mitt humor har blivit bättre på sista tiden kanske sista två-tre åren och jag är bättre mot de så kan det fortfarande hända att jag brusar upp och skriker och blir förbannad.Det blir svåra ord och min fru har fått allt svårare och ville skiljas flera gånger under alla de här åren men jag har lyckats behålla henne
Sista 5-6 åren har jag märkt att hon inte riktigt är samma människa och att hon mår dåligt och också får utbrott ibland,tjatar hemma.
Det värsta med henne är hennes irrelevanta beteende som får mig att bli väldigt arg som tex hennes orealistiska planer på framtiden eller inga planer alls på ngt som man måste planera,ingen struktur,det att hon jämt är sen vart hon än ska,gör saker i sista stund m.m.
Jag lyckades bra i mitt liv i allting förutom äktenskapet som just nu går till sitt slut och jag är väldigt olycklig över detta då hon (det lugna,trevliga människan men som gör mig så arg ibland)
Det värsta är själva känslan av att jag inte ha kunnat göra henne och mina barn lyckligare utan hela tiden var upptagen av jobbet och att lyckas med min utbildning och mina företag.
Hinner inte skriva mera men om ngn känner igen sig......
Jag måste söka hjälp och har googlat väldigt mycket de senaste dagarna om andra som har liknande problem
Jag fortsätter gärna sedan