• Anonym

Vill hitta nya vänner, hur?

Det senaste har jag känt att i stort sett alla mina vänner bara fösvunnit. Jag börjar känna mig riktigt ensam och vill ändra på det. Problemet är, att jag inte vet hur. Jag har inga sociala nätverk som gör att jag träffar nytt folk.

Jag träffar inte nya vänner genom andra vänner, då alla mina tidigare vänner är borta.

Jag studerar på distans på heltid och har därför ingen skola eller arbetsplats där jag dagligen träffar människor.

Vad gör man?

• Svar på tråden Vill hitta nya vänner, hur?
  • fjoxxa

det ÄR svårt att hitta nya vänner, jag flyttade 150 mil till kärleken och blev otroooligt ensam. jag gick in i en tråd här på FL som handlade om mitt intresse och min situation och skrev "hej är det någon här som bor i hässleholm? Jag känner inte en käft och vill ta en promenad och dricka kaffe" typ. Fick napp av en tjej som jag umgås massor med idag! Så det kan gå det också :)

Mammamebarn, var i Göingskogarna håller du hus? :) 

• mammamebarn
    fjoxxa skrev 2012-11-22 18:09:58 följande:
    det ÄR svårt att hitta nya vänner, jag flyttade 150 mil till kärleken och blev otroooligt ensam. jag gick in i en tråd här på FL som handlade om mitt intresse och min situation och skrev "hej är det någon här som bor i hässleholm? Jag känner inte en käft och vill ta en promenad och dricka kaffe" typ. Fick napp av en tjej som jag umgås massor med idag! Så det kan gå det också :)

Mammamebarn, var i Göingskogarna håller du hus? :) 

Osby närmare bestämt.
    Flyttade hit för kärleken jag med :)

• jessie01

jag kan gärna oxå ta pm. o skulle vilja ha nån att tjöta med på msn. har/mår psykiskt dåligt, pga av separation

• otakingu

Jag befinner mig i en liknande situation som anonym, finns det någon i Örebro trakten som skulle vilja träffas och umgås? :) Vill helst lära känna de som är intresserade av att träffas lite lätt i någon chatt först isåfall.