• JohansEmma

Vi som har BF våren 2013 i stockholm!

Hejsan!
    Jag heter Emma,är 26 år och väntar första barnet med min älskling,som beräknas födas den 22 april 2013.
    Eftersom jag är inflyttad till Upplands väsby,skulle det vara roligt att starta en "blivande mammagrupp" som kan följas åt igenom graviditeten samt eventuellt träffas live och fika med våra magar i vädret =)

• Svar på tråden Vi som har BF våren 2013 i stockholm!
  • FruHöglin

Hej Mitt namn är Sandra och jag är 25 år och väntar vårt första barn tillsammans med min man Jens. Vår son är beräknad att komma den 12 april 2013. Vi bor i Märsta och jag arbetar som förskollärare här och min man arbetar i Solna. Är det försent att komma med i gruppen? Vill så gärna träffa gravida mammor och prata massa barn:D Hälsningar Sandra Höglin

• Jegos

FruHöglin aldrig försent:) Hur mår du? Hittills haft en bra graviditet?

• kattli

Hej! Jag hoppar gärna in här ifall tråden fortfarande är igång :) Jag är 23 år gammal och väntar första barnet den 29 April, bor i Märsta :)

• Jegos

Mår bra, inget utöver normala grav krämpor ;) Får ta de onda med de goda;)
    Själv?

• Jegos

Fått för mig att pimpa skötbordet med lite tyg runt, blir dagens projekt!;) ha en fin kväll!

• Elina 90

Hej, hoppar in här :) Jag har BF 5 Mars och väntar mitt första barn! Har inga direkt i min umgänges krets som har barn. Så trevligt att få prata av sig lite med andra gravida:) Och förhoppningsvis kanske starta en mamma grupp, om någon skulle vara intresserad utav det?:)

• MammaMR

Hej! Om en vecka kommer våran lilla plutt (planerat snitt) Bor centralt i Stockholm och är 25 år och inte så många vänner med barn här. Skulle vara jättetrevligt med promenader/fika/prat med andra mammor. Inboxa gärna :)

• Jegos

MammaMR välkommen!!
    Beräknat snitt, känns allt bra? Spännande! Första barnet?

• MammaMR

Tack! Jag var ju inte inställd på snitt, det är en liten rumpnisse som bestämt sig för att ligga i säte, men jag börjar vänja mig vid tanken på snitt nu. Det är första barnet och det känns väldigt spännande nu :)

• Eliin3

Hoppar gärna in här, har bf nu den 29 maj, och har bott här i lite drygt 3 år nu, är ursprungligen från skellefteå. Det vore super att lära känna lite blivande mammor här i väsby och umgås nu i sommar =)

• kattli

Eliin3, jag bor i Märsta så det är ju ganska nära! :) min lilla kille tittade ut den 21/4 :)

• Eliin3

Kattlii, märsta är ju inte alls långt =) Åhh grattis! hoppas ni båda mår bra, antar att du har typ facebook lr så, kanske vi kan skapa lite kontakt där? =)

• kattli

Eliin3, jag skrev i din gästbok, du kan ju lägga till mig på Facebook :)

Svar på tråden Vi som har BF våren 2013 i stockholm!