Hur kan man rösta på SD?
www.expressen.se/nyheter/sd-toppens-attack-skit-i-den-lilla-horan/
www.expressen.se/nyheter/sd-toppens-attack-skit-i-den-lilla-horan/
Hur kan man rösta på SD? Jo, det är ganska enkelt faktiskt. Du jämför vår flata politik idag och ser vad de har och komma med, sedan kryssar du enkelt i valblanketterna.
Sedan röstar du medvetet på ett parti som tror på järnrör snarare än demokrati, hänga ut kriminella (så länge de inte är Sverigedemokrater själva), lägre lön för politiker (så länge de inte är Sverigedemokrater själva), och dålig media (så länge den inte är skriven av Sverigedemokrater själva).
Är man det minsta lilla källkritisk mot vad de säger är man för smart för att rösta på dem.
SD kommer iallafall få min första och enda röst!!!
Jimmie<3
Jag kommer rösta på SD den här gången med:)enkelt som bara den
Missnöjespartier växer tyvärr alltid sig starka när det är ekonomisk kris i världen (nu Europa). Alltid lättast att skylla på de mest utsatta. Visst, vi kanske har tagit emot för mycket invandrare stundtals men snälla, försök sätta er in i andras perspektiv ibland. Tänk om det var krig i Danmark och vi släppte in 50 000 danskar. Skulle någon höja sin röst då? Knappast. Inte Jimmy och C/O iaf. De är ju vita och fina.
Jag växte upp och gick i skolan under 90-talet. Är född 85. När jag gick i skolan bestod halva min klass av barn från kriget i Bosnien och Hercegovina, precis som serber. Även några från Iran och Irak. Vi hade en underbar klass med mycket samtal om krig och orättvisor i världen. Jag är stolt över att fått lära känna dessa kompisar och deras föräldrar. Även om de berättade om allt hemskt som hade hänt tror jag aldrig jag kommer förstå vad som hände där nere, dock måste man visa sin respekt. Av de som jag gick med skaffade sig alla invandrar barnen bra utbildningar och arbetar idag inom Sverige som jurister, läkare, lärare osv.
Blir så trött på allt snack om att invandrare bara förstör Sverige, finns svenskar som gör det bra själva utan att skämmas.
Bara om man är tappad bakom en vagn.
Så är det, ett missnöjesparti! När dom andra partierna upplöser demokratin med dö, och utesluter helt SD, ja då skänker dom genast en massa röster till SD. Sen när dom gör så mycket andra flata ting, utan att riktigt ta tag i dom, ja får dom ännu fler röster.
Ts: troligen för att man har olika åsikter om saker och ting, vilket man faktisk får ha i svergie. Demokrati heter det.
Kram på dig
På Flashback forum uttrycker sverigedemokrater stöd för nazism. Vidrigt.
Jag kan bara instämma att om man har släppt in folk på riktiga premisser ska de inte heller kunna utvisas hur som hellst. Men därmed inte sagt att ett modernt land (utefter givna kalkyler och överläggningar) bestämmer sig för att migrationen antingen ska flöda eller om man för en tid helt stänger gränserna. Det är ju endast ett parlamentariskt beslut. Det är i så fall bara en tullteknisk fråga i sin exekutiv form. Hur folk kan få det till främlingsfientlighet är helt ofattbart då alla länder på jorden regelbundet nyttjar den möjligheten vid tillfällen. Vill påminna att samtliga partier per definition då skulle vara främlingsfientliga om man ser till hur snedvänd arbetsmigration är. Faktum är att SD är det enda partiet som vill göra arbetsmigrationen likvärdig oavsett om du är kines eller från annat land. Idag kvoteras man bort Så skippa gärna moralpredikningarna tack. Härmed proklamerar jag att SD tillsammans med befintliga lagliga invandrare måste få bukt med den nedlåtande attityden mot utlänningar, stoppa invandringen då det tycks ligga i samtligas parters intresse.
Varför inte SD?