Kan jag hämta mitt barn utan konsekvenser
Jag har blivit misshandlad både psykiskt och fysiskt,och han har även slagit till vår dotter 2 gånger.
Hon är snart 2.
Han håller henne från mig, bor inte hemma hos sig längre och jag har letat i 2 dagar efter de... han har stängt sin lur och ingen av de i hans familj svarar mig.
Nu har jag bestämt att jag ska spana på hans boende i nästa vecka, 24 timmar om det så krävs. Och så snart jag får se de köra upp springa fram till bilen öppna bildörren och ta henne. Sedan ta mig till kvinnojouren och få skyddat boende.. Är det en paln eller är det idioti!Saken är jag är sjukt orolig för hennes skull... hon verkar må bra men känns kuvad när jag haft henne på mina dagar. Vi har 3 dagar var.. Snälla döm inte mig, men jag är desperat.
INGEN gör något soc eller polisen.. INGEN!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-19 22:47
Tack alla för ert stöd...
han har nu åkte ner i skåne med henne... så om det finns någon som kan undvara en timme eller två i skåne för gärna säga till... kan säga att det blir tidigt imorgon bitt...
Polisen såger att eftersom vi har genensam vårdnad så kan han göra som han vill ... Han kan ta vårt barn, stick utomland och vara borta i 6 månader om han vill... fatta så sjukt!!!!!! JAg måset hämta henne imorgon och jag behöver en arme med stöd och hjälp...!!!!!!
SNÄLLLA FINNS DET VERKLIGEN INGEN SOM KN HJÄLPA MIG FÅ HEM MITT BARN FRÅN DEN PSYKOPATEN!??? Orkar inte beätta vad han gjort mot oss båda... kan bara säga att han är ett monster i fin förklädnad... USCHHHHHHHHHHH