Min flickvän släpper sig när vi har sex!
Jag har ett problem som jag vill ta upp!
Jag och min sambo har haft ett I princip obefintligt sexliv nu i flera år sen grabben föddes....
Jag har inte haft några större problem med det, inte hon heller.... Det har lixom blivit på vana och rutin att vi kliar varandra på ryggen istället som mys... Tråkigt ja, Men det har inte stört oss jättemycket...
Vi började diskutera saken och insåg att vi måste nästan göra något åt det här... Vi vill ju ha ett fungerande sexliv och det är dags att vi ser till att göka mer!
Och nu har vi haft ett fullt fungerande sexliv ett bra tag! Även förhållandet har blivit bättre sen vi kom igång att ha sex regelbundet...
Men de senaste gångerna vi har försökt att komma till så har hon fjärtat precis när jag har stoppat in den....
Inte nog med det så ligger hon och garvar åt det ett bra tag, Ja tills jag hinner tappa lusten för att fortsätta...
Sen ber hon om ursäkt och ber med sina valp ögon att jag ska fortsätta, och jag har ju blivit irriterad och ståndet har lagt sig.....
Då blir hon ledsen och nästan gråter för att hon skäms...
Det är inte det Att hon fjärtar, det brukar vi annars båda skratta åt.... Det gör mig inget men just under sexakten vill jag helst slippa pungen fladdra.....
Jag vet inte hur jag ska kunna förmedla till henne att det påverkar hela sexlivet för nästa gång vi ska till så tänker jag på senaste gången och blir irriterad och har helt enkelt svårt att få upp den!
Diskutionstråd, utan någon specifik fråga!