Äggdonation i Tjeckien?
Hej!
Är det någon där ute som har erfarenhet av äggdonation på klinik i Tjeckien kanske?
Hej!
Är det någon där ute som har erfarenhet av äggdonation på klinik i Tjeckien kanske?
Borjade précis min mock cycle I torsdags med estradiol. Ar det nan annan som har tagit det? Jag har varldens huvud vark vilket jag i vanliga fall inte har och mar lite sma illa.
Hoppfull - är det de blå tjeckiska tabletterna kan man även ta dem vaginalt. Jag upplevde att det var mycket bättre för huvudvärk o annat, plus att de lär tas upp av kroppen både bättre och med mindre långsiktiga biverningar. Men för guds skull, hör med läkaren! De svenska har "socker-dragé" och kan inte tas vaginalt.
Jag tar den Danska varianten Ostradiol DLF 2mg, en om dagen och senare 2 om dagen. Jag hade kvar sen min IVF. Det kanns battre nu sa det tar nog lite tid att vanja sig.
Vi ska till Brno I mitten av juli.
Hej på er. Har nu bokat ÄD på Unica. Dock velade vi in i det sista så det är inte säkert att medicinerna hinner fram i tid. Finns det ngn som har 2-3 Divinatabletter eller motsvarande över. Skulle bli grymt tacksam om ni kunde undvara dem isf. Inboxa mig gärna.
Ha en fin midsommar allihop!
Reprofit och Reprogenesis är absolut två olika kliniker! Ligger däremot på samma gata,varit på den ena,inboxa om du vill veta mer.
Hej
finns det liv i denna tråd?