Finns här några göteborgare?
Finns de några Göteborgare som är beräknade till april?:)
Finns de några Göteborgare som är beräknade till april?:)
Fortfarande illamående här och svårt att andas då bäbis trycker och sträcker på sig... Vill bara att tiden skall gå snabbt.....!!
Gravid med andra barnet. BF i maj.
En till här med BF i början av maj, andra barnet. RUL nu i veckan, längtar men är lite nervös.
Familjen annorlunda: vi får hoppas illamåendet släpper snart... Alltid jobbigt att gå och må illa... Ja man känner mer och mer för varje dag att de trycker.. Jag var ute och gick en mil igår och den sista biten kände man verkligen att de börjar trycka och bli störra där inne. Haha.. Hoppahoppa: det kommer gå jätte bra ska du se:)
Göteborg, bf 9 april, 3:e barnet.
Mölndal vill jag föda på. Båda mina tidigare (2004 och 2007) är födda där och jag var supernöjd båda gångerna. Dessutom ligger det närmare.
RUL gick bra, bebis visade alla sina konster och vi fick en jättebra bild. Allt såg bra ut. Härligt! Tog inte reda på kön, känns roligare så, men misstänker ändå att det är en liten tjej till. Får se i maj! Spelar dock ingen roll alls.
Vi vill helst få föda på Östra, dels för att vi födde dottern där och var nöjda med allt då, och dels för att vi bor nära. Men, skulle det ändå bli Mölndal så blir det säkert bra det också.
Nu, dags att sova! Zzzz.
RUL gick bra, bebis visade alla sina konster och vi fick en jättebra bild. Allt såg bra ut. Härligt! Tog inte reda på kön, känns roligare så, men misstänker ändå att det är en liten tjej till. Får se i maj! Spelar dock ingen roll alls.
Vi vill helst få föda på Östra, dels för att vi födde dottern där och var nöjda med allt då, och dels för att vi bor nära. Men, skulle det ändå bli Mölndal så blir det säkert bra det också.
Nu, dags att sova! Zzzz.
hoppahoppa: Vad härligt att RUL gick bra... alltid lika fantastiskt att få se de små liven där inne.
Rätt hätigt faktiskt.=)
Nej precis, bara bebisen är frisk så spelar de ingen roll. Jag och sambon tog faktiskt reda på de för skoj skull.. mer för att kunna planera lite extra.=)
Har ju sen en mamma och mormor som är köp galna, så dom ville nästan veta mer än jag:p haha
Hej!
Hoppar in här jag med... Förstföderska i Göteborg som är beräknad till 10 april.
Har mått illa hela graviditeten och kräkts större delen av den... Ont i rygg och har svårt att gå...
Men är jättelycklig att jag väntar en liten bebis!!!
Jag hänger på här jag också.
Jag bor i Mölndal, och väntar vårt första barn med BF 26/4. Jag har ingen i kompisgänget eller omkring mig annars som är gravid, så jag skulle tycka att det vore kul att ha någon/några att snacka med litegrann.
Hej!
Ja, visst är allt så dyrt! Jag går på vattengympa och vi går föräldrautb på MVC (den är ju iaf gratis). Har även just bokat in profylaxkurs. Drog mig för det med tanke på alla utgifter, men bestämde mig för det iaf... Tycker att det är jätteskönt med vattengympa!