• Anonym (Nyfiken)

Om din partner var med en av samma kön?

Hej!

Undrar hur män/kvinnor skulle ställa sig till att er respektive utförde oralsex på en okänd person av samma kön, dvs din man ger anonym man oralsex el din kvinna ger en anonym kvinna oralsex.

Skulle det vara ok?
    Skulle du vilja veta?
    Eller är det ok så länge det inte är ett "hot" mot eran relation?

• Svar på tråden Om din partner var med en av samma kön?
  • aldrigmer
    Selma1966 skrev 2012-12-02 08:36:23 följande:
    Är vi i ett förhållande så räknar jag med att båda är monogama. Hade han dragits till män är de ju ett lika stort hot som en kvinnlig sexpartner... så vad är skillnaden? Han har ju inte sex med en av samma kön om han inte tänder på det. Däremot skulle jag inte bry mig nämnvärt om han tidigare haft sex med båda könen, så länge han är monogam när vi är ihop.

Exakt.
  • Anonym (69"-man)

Allt sex (förutom onani) man har där ens partner inte är delaktig är otrohet i min bok och lika illa. Skulle min tjej dra med någon hem så är det iofs ok om jag får vara med. Är det en kille så måste han va min typ för att jag ska godkänna det dock, jag är inte riktigt lika kräsen när det kommer till kvinnor :P 

• Anonym (maja)

Om du menar att min man är ihop med mig och utför oralsex på en annan karl...så anser jag att han är otrogen och det är inte ok, oavsett vilket kön det gäller.
    Är det något han gjort innan vi blev ihop, så är det ju helt ok. 

• Anonym (Nyfiken)

Men ponera att han gör det på en porrbiograf, via ett sk gloryhole. Han träffar ingen såsett utan det är i stortsett, så som jag anser det, en "förlängning" av sin egen onani. Detta är en inte helt ovanlig fantasi bland män i fasta förhållanden, men många skäms över det, bl.a. jag sj...

• Anonym (Nyfiken)

Dvs, han mottar ingen oralsex, bara ger

• lykantrophona

Sex med någon annan, om man är i monogamt förhållande, är väl otrohet, oavsett vilken kön den här personen har? Jag skulle kunna diskutera saken med min kille om han hade någon särskild fantasi, men nu var det ju han som specifikt önskade ett monogamt förhållande, så ja, jag skulle bli sur på honom om han gjorde sådant utan att prata med mig först. Spelar ingen roll om han suger av någon snubbe eller slickar en tjej. Samma sak?

• Anonym (tjej)

Min sambo(kille) är bisexuell och har haft relationer med män tidigare men är nu med mig och självklart ser jag det som otrohet om han är med någon annan oavsett kön.
    Ett gloryhole gör definitivt inte saken bättre... 

• Neko

Nej det är inte okej med en okänd. Skulle vara orolig för könssjukdomar och sånt. Lite äckligt. Var det någon jag kände till och han frågade i förväg om det var okej så är det helt lugnt. Men helst skulle jag velat titta på.

• Lilia

Klart att jag hade velat veta! Jag hade försökt rädda relationen, men känner jag mig själv rätt hade jag inte klarat det. Otrohet är en stor grej för mig!

• Anonym (Nyfiken)

Tackar för alla svar, fortsätt gärna!

• toccata

Oavsett vilket kön min sambo skulle ge oralsex till så skulle det var okej. Behöver inte vara anonym. Ser det inte som ett hot mot relationen heller.

Svar på tråden Om din partner var med en av samma kön?