• nilsson01

1:2 på kub test. till er son är oroliga.

vår son är 1 år o 11 månader och helt normal i sin utveckling.

• Svar på tråden 1:2 på kub test. till er son är oroliga.
  • malin111212

Jag häller verkligen tummarna för Er!!

Jag vet tyvärr hur det är, den där väntan! Den är fruktansvärt hemsk! 

Många styrkekramar till Dig!!

• Carla300

Skönt med solskensberättelser! Själv väntar jag på att få göra fvp om 9 dagar. Är 22år, nacksvullnaden 3,7mm och en risk för ds 1:5. Hoppas att jag också får bidra med ett lyckligt slut:)

• zbaby

En solskenshistoria till-
    Fick 1:2 på kub och gjorde mkp som visade att allt var bra.. I fredags födde jag välskapt son! Känns helt fantastisk! Alla ni som är oroliga, tänk på att det bara är en sannolikhet, inga fakta som de baserar siffrorna på..

• Jolly23

Vad skönt zbaby!! Har undrat hur det gått för dig, åh vilken lycka du måste känna:)

• zbaby

Vi har frågat tre läkare och berättat om vår oro och de lovar att de inte kan se minsta tillstymmelse till ngn avvikelse.. Iblanda det svårt att lite på provsvaren man fick i v.13.. Men de stämde! ;0)
    Vi tyckte att han hade lite "tjurnacke" när han föddes men han var bara en tjockis!

• AnnaGreta 378
    zbaby skrev 2013-03-03 13:47:05 följande:
    En solskenshistoria till-
    Fick 1:2 på kub och gjorde mkp som visade att allt var bra.. I fredags födde jag välskapt son! Känns helt fantastisk! Alla ni som är oroliga, tänk på att det bara är en sannolikhet, inga fakta som de baserar siffrorna på..
    Stort grattis!
  • Carla300

Nu har jag fått fvp svaret! Inga kromosomavvikelser på vår son:) Är 22år, fick 1:5 på kub med nacksvullnad 3,66.

• AnnaGreta 378
    Carla300 skrev 2013-03-18 20:06:35 följande:
    Nu har jag fått fvp svaret! Inga kromosomavvikelser på vår son:) Är 22år, fick 1:5 på kub med nacksvullnad 3,66.

Åh,vad skönt! Njut av din graviditet nu!
  • malin111212
    Carla300 skrev 2013-03-18 20:06:35 följande:
    Vad skönt! 
    Kram <3  
  • Gheorghe

Hej!

Jag testade i förra måndagen och fick 1:20000 på provsvaren.
    Vad betyder det?

• Honungssmulan
    Gheorghe skrev 2013-07-02 23:33:52 följande:
    Hej!

Jag testade i förra måndagen och fick 1:20000 på provsvaren.
    Vad betyder det?

Att du enligt KUB har den lägsta risken för sådana fel på barnet
  • Sockret

Kan uppdatera er med att jag födde en frisk liten kille den 1/7, fick kubresultatet 1:2 och har genomgått alla undersökningar som går under graviditeten och han har varit frisk hela vägen ut :)

• AnnaGreta 378
    Sockret skrev 2013-07-03 12:29:32 följande:
    Kan uppdatera er med att jag födde en frisk liten kille den 1/7, fick kubresultatet 1:2 och har genomgått alla undersökningar som går under graviditeten och han har varit frisk hela vägen ut :)

Grattis till gossen!
Svar på tråden 1:2 på kub test. till er son är oroliga.