1:2 på kub test. till er son är oroliga.
vår son är 1 år o 11 månader och helt normal i sin utveckling.
vår son är 1 år o 11 månader och helt normal i sin utveckling.
Jag häller verkligen tummarna för Er!!
Jag vet tyvärr hur det är, den där väntan! Den är fruktansvärt hemsk!
Många styrkekramar till Dig!!
Skönt med solskensberättelser! Själv väntar jag på att få göra fvp om 9 dagar. Är 22år, nacksvullnaden 3,7mm och en risk för ds 1:5. Hoppas att jag också får bidra med ett lyckligt slut:)
En solskenshistoria till-
Fick 1:2 på kub och gjorde mkp som visade att allt var bra.. I fredags födde jag välskapt son! Känns helt fantastisk! Alla ni som är oroliga, tänk på att det bara är en sannolikhet, inga fakta som de baserar siffrorna på..
Vad skönt zbaby!! Har undrat hur det gått för dig, åh vilken lycka du måste känna:)
Vi har frågat tre läkare och berättat om vår oro och de lovar att de inte kan se minsta tillstymmelse till ngn avvikelse.. Iblanda det svårt att lite på provsvaren man fick i v.13.. Men de stämde! ;0)
Vi tyckte att han hade lite "tjurnacke" när han föddes men han var bara en tjockis!
Nu har jag fått fvp svaret! Inga kromosomavvikelser på vår son:) Är 22år, fick 1:5 på kub med nacksvullnad 3,66.
Hej!
Jag testade i förra måndagen och fick 1:20000 på provsvaren.
Vad betyder det?
Kan uppdatera er med att jag födde en frisk liten kille den 1/7, fick kubresultatet 1:2 och har genomgått alla undersökningar som går under graviditeten och han har varit frisk hela vägen ut :)