Beskjuten på Willys!!!
Till att börja med vill jag säga att jag är väldigt tolerant mot barn i offentliga miljöer. Blor inte sur eller irriterad när de skriker och snorar och tar sönder saker men nu är jag arrrrrrg! Jag går runt på willys och handlar lite. Går igenom en gång och helt plötsligt hoppar det fram en liten vilde med ett gevär som han kör upp i ansiktet på mig! Han viftar vilt och skriker dö dö dö samtidigt som geväret blinkar och smäller! Funderar pÅ att ta det och knäcka det på mitten i ren ilska men det hjälper ju inte. Hans föräldrar och syskon kommer gåendes. Tänker att nu gör dom nÅgot. Nenemen. Pappan går runt med solglasögon på och ser ut som att han äger stället. Tittar inte ens åt barnen. Mamman verkar inte heller vara medveten om att hon har två söner i familjen. En av dem drar henne lite i ärmen och säger något. Då slår hon argt undan ungen och skriker något på arabiska. Hur är folk funtade egentligen???? Ta med ett vapen som låter till Willys och låta barn skjuta andra??? Om de har så mycket myror i brallan så får väl barnen stanna hemma?? Pappan gjorde ju ingen nytta så han hade lika gärna kunnat vara hemma. Morr!!!