BF vår/sommar 2013 i boråstrakten?
Hej!
Finns det några fler här som ska ha barn till våren/sommaren som har lust att följas åt?
Själv är jag beräknad till början av Juni och har en liten sedan tidigare :)
Hej!
Finns det några fler här som ska ha barn till våren/sommaren som har lust att följas åt?
Själv är jag beräknad till början av Juni och har en liten sedan tidigare :)
75 dagar kvar till bf. Känns helt okej! :) Har dock en liten som inte sover så mkt. Hoppas på att detta vänder sen :)
Hur går de för er alla?
Klart det går stt återuppliva. Själv njuter jag av min prins som blir 1 v idag. Helt fantastisk är han â¤â¤
Ja det är helt fantastiskt och så värt hela graviditeten när han nu är här. Ni som mår bra njut av det och jag som mådde dåligt mesta delen av grav kan säga att man glömmer fort när de små liven är här :)
Har varit förälskad i den lille i magen och sett fram emot dess växt sedan dag 1, men idag blev jag ledsen p.g.a en otrevlig expedit.
Går in i Lindex, för att kolla in deras nya kollektion med Penélope Cruz, och ser hur hon i kassan bara stirrar på mig. Ja, ja tänker jag, det är nog bara inbillning, men nej då. Hör hur hon säger till sin kollega att ta kassan och kommer sen fram till mig samtidigt som jag synas från topp till tå innan hon säger med avsmak: "vi säljer inga mammakläder". Jag blev så paff att jag inte sa något utan försökte bara ta mig därifrån så fort som möjligt.
Nu efteråt tycker jag att det var dumt av mig, men där och då fick jag en otrolig dålig upplevelse och ville bara gömma mig. Känner inte helt för att gå i fler klädaffärer efter det.
Har någon annan upplevt något liknande?