• LillaJag1

BF vår/sommar 2013 i boråstrakten?

Hej!

Finns det några fler här som ska ha barn till våren/sommaren som har lust att följas åt?
    Själv är jag beräknad till början av Juni och har en liten sedan tidigare :)

• Svar på tråden BF vår/sommar 2013 i boråstrakten?
  • SBK
    Jessika skrev 2013-04-25 11:56:49 följande:
    Är det ingen som är aktiv här ??
    Verkar inte så utan är tyvärr rätt dött här. Rynkar på näsan
  • mindran
    SBK skrev 2013-04-25 15:25:19 följande:
    Verkar inte så utan är tyvärr rätt dött här. 

Fast det är ju aldrig för sent för att återuppliva en tråd, eller hur? :) Hur mår alla fina preggosar härinne? :)
  • Jenny Lind

75 dagar kvar till bf. Känns helt okej! :) Har dock en liten som inte sover så mkt. Hoppas på att detta vänder sen :)
    Hur går de för er alla? 

• Jenny Lind
    Jenny Lind skrev 2013-04-25 21:32:33 följande:
    75 dagar kvar till bf. Känns helt okej! :) Har dock en liten som inte sover så mkt. Hoppas på att detta vänder sen :)
    Hur går de för er alla? 

Eller 74 är de ju :)
  • Jessika

Klart det går stt återuppliva. Själv njuter jag av min prins som blir 1 v idag. Helt fantastisk är han ❤❤

• Jenny Lind
    Jessika skrev 2013-04-26 15:55:51 följande:
    Klart det går stt återuppliva. Själv njuter jag av min prins som blir 1 v idag. Helt fantastisk är han ❤❤

Ååååå så underbart, grattis till pojken :)
  • SBK
    Håller med! Dags att återuppliva. Skrattande 

Får säga grattis till sonen. Vad kul att din väntan är över! Blir lite avis då jag precis gått in i vecka 29 (28+1).

Utöver att jag väntar i spänning och spricker snart av nyfikenhet för att se den lilla älsklingen så mår jag bra.

Kan säga att man är i tillväxtfasen för från en vecka till en annan så har halva min navel försvunnit! Hur ser det ut för er?
  • Jessika

Ja det är helt fantastiskt och så värt hela graviditeten när han nu är här. Ni som mår bra njut av det och jag som mådde dåligt mesta delen av grav kan säga att man glömmer fort när de små liven är här :)

• SBK
    Jessika skrev 2013-04-27 08:55:26 följande:
    Ja det är helt fantastiskt och så värt hela graviditeten när han nu är här. Ni som mår bra njut av det och jag som mådde dåligt mesta delen av grav kan säga att man glömmer fort när de små liven är här :)
    Kul att höra! Skrattande

Hoppas det fortsätter så.
  • AX87
    Grattis! Nu får ni ut och njuta av våren.

Känner mig faktiskt lite avis på mina kompisar som får ha småttingar under våren. Inbillar mig att det är lättare att få innan sommaren, då slipper man att känna sig så varm och man kan klä barnet lättare. När jag får är ju sommaren över typ.
  • SBK

Har varit förälskad i den lille i magen och sett fram emot dess växt sedan dag 1, men idag blev jag ledsen p.g.a en otrevlig expedit.

Går in i Lindex, för att kolla in deras nya kollektion med Penélope Cruz, och ser hur hon i kassan bara stirrar på mig. Ja, ja tänker jag, det är nog bara inbillning, men nej då. Hör hur hon säger till sin kollega att ta kassan och kommer sen fram till mig samtidigt som jag synas från topp till tå innan hon säger med avsmak: "vi säljer inga mammakläder". Jag blev så paff att jag inte sa något utan försökte bara ta mig därifrån så fort som möjligt.

Nu efteråt tycker jag att det var dumt av mig, men där och då 
    fick jag en otrolig dålig upplevelse och ville bara gömma mig. Känner inte helt för att gå i fler klädaffärer efter det.

Har någon annan upplevt något liknande? 

• AX87
    SBK skrev 2013-05-03 13:00:39 följande:
    Har varit förälskad i den lille i magen och sett fram emot dess växt sedan dag 1, men idag blev jag ledsen p.g.a en otrevlig expedit.

Går in i Lindex, för att kolla in deras nya kollektion med Penélope Cruz, och ser hur hon i kassan bara stirrar på mig. Ja, ja tänker jag, det är nog bara inbillning, men nej då. Hör hur hon säger till sin kollega att ta kassan och kommer sen fram till mig samtidigt som jag synas från topp till tå innan hon säger med avsmak: "vi säljer inga mammakläder". Jag blev så paff att jag inte sa något utan försökte bara ta mig därifrån så fort som möjligt.

Nu efteråt tycker jag att det var dumt av mig, men där och då fick jag en otrolig dålig upplevelse och ville bara gömma mig. Känner inte helt för att gå i fler klädaffärer efter det.

Har någon annan upplevt något liknande? 

Usch nej. Vad tyket. De finns många kläder som inte säljs på mammaavdelningen som man kan ha. Modet är ju ganska luftigt vid magen. Man vill ju helst köpa något man kan ha sen också.
  • SBK
    AX87 skrev 2013-05-14 19:30:24 följande:

Usch nej. Vad tyket. De finns många kläder som inte säljs på mammaavdelningen som man kan ha. Modet är ju ganska luftigt vid magen. Man vill ju helst köpa något man kan ha sen också.
    Tack! {#emotions_dlg.flower} Min älskade bonusdotter fick mig faktiskt på andra tankar. Hon sa bara: "jag tror att den tjejen hade en dålig dag och hade hon inte det så är hon bara avundsjuk, jag tycker du är jättefin" sen så klappade hon magen. Fatta att hon är bara 10 år och säger detta! Skrattande
Svar på tråden BF vår/sommar 2013 i boråstrakten?