• Anonym

Tjejsex

Skulle vilja testa att ha sex med en annan tjej. Vet bara inte var man "hittar" andra tjejer. Finns det något ställe i gbg tro? Hur har ni andra hittat tjejer? Skulle bara vilja testa hur det är att vara med en annan tjej. Vet inte om jag vågar göra något tillbaka på henne. Är det vanligt att ha sådana här fantasier?

• Svar på tråden Tjejsex
  • Anonym (bii)

Jag är med binyfiken men har svårt att hitta en tjej som med bara vill prova.

• Anonym (flatan)

ja, det är vanligt! 

Heltidsflator uppskattar dock ofta om  det är hyfsat tydligt vad ni är ute efter. Det är nämligen ibland lite jobbigt att vara måltavla för sociala/sexuella experiment. 

För en del är det helt ok, det är sex som sex,men andra känner att det är lite förolämpande att bli flirtad med, inte för att den andra tycker att man är het , utan för att man är en representant, ett föremål som det går bra att använda sig av i ett helt självcentrerat test. 

Ja, det där lät ju lite strängt förstås, men jag vill bara berätta hur det ser ut från andra sidan, så att säga. Bättre det än att ni kommer i delo med nån som blivit ledsen/arg efteråt. 

Registrera er på Qruiser och skriv vad ni vill. Varför inte söka upp andra nyfikna där?  Då är det ju jämlikt. 
    Det är ju en hel del jobbiga killar där, men deras brev behöver man inte svara på!  

Lycka till. SEx med tjejer är braiga grejer !

• Anonym (flatan)

om ni kan tänka er trekant så är det massor av par som letar tjej på qruiser. Och alla andra dejtingsajter med för den delen. Det är nog lättaste sättet att få napp, faktiskt. 

• Anonym (heterotjej)

är en helt vanlig heterotjej med pojkvän som åxå drömmer om att testa med en tjej... men det förblir nog en dröm.. kommer aldrig våga ta nåt första steg!

• Anonym (flatan)

ni tre borde ju ta och träffas, vetja! Om ni vill det men inte törs säga vad ni heter så kan jag säga vad jag heter så kan ni inboxa mig och ge era telnummer så sms:ar jag allas nummer till alla.

• Anonym (Jag också)

Finns inget som gör mig mer upphetsande än tanken på tjejsex. Jag vet dock inte heller hur man ska (våga) ta kontakt.

• Anonym (heterotjej)

skulle aldrig ens våga ge ut mitt nummer... men åh vad jag skulle vilja prova på med en tjej... har drömt om det sen högstadiet... skulle inte kunna ha sex med vilken tjej som helst heller.. kanske låter sjukt, men utseendet är ganska viktigt

• Anonym (heterotjej)

trekant med ett annat par skulle aldrig falla mig in... sånna där webbsidor känns inte riktigt bra heller...

• Lisastina

Nu är jag, flatan i inlägget ovan,  här, helt oanonym. Nu har ni chansen att inboxa för att få kontakt med varandra. Om ni inte vågar ge tel nr, gör så här: 

hitta på ett alias, (te Lina Eriksson) skriv en c/o adress där ni känner att ni kan ta emot ett brev. Eller hitta på en ny e-mailadress enkom för detta, det är väl det allra enklaste!

Jag kan distribuera adresserna till de andra.  Brev/e-mail är väl ändå ofarliga? Bestäm mötesplats ute, gå och fika. Ni är troligen helt ofarliga , alla tre. 

Jag vet att ni är mer nervösa för det här än för en killdejt. Det är inte för att det här är farligare eller konstigare, som ni kanske tror. Det är för att när man i vuxen ålder konfronteras med sina homosexuella känslor, då är man på den punkt man var var som 13-åring i förhållande till killar. Dvs villrådig, ömtålig och orolig inför det okända men lockande. Så det gäller att våga växa!

Skriv nu. Och skyll inte på mig om ni dör okyssta av flickor. :   )

Som det heter i Bröderna Lejonhjärta: Det finns vissa saker man måste våga...

• helene 355
    Lisastina skrev 2012-12-11 21:11:45 följande:
    Nu är jag, flatan i inlägget ovan,  här, helt oanonym. Nu har ni chansen att inboxa för att få kontakt med varandra. Om ni inte vågar ge tel nr, gör så här: 

hitta på ett alias, (te Lina Eriksson) skriv en c/o adress där ni känner att ni kan ta emot ett brev. Eller hitta på en ny e-mailadress enkom för detta, det är väl det allra enklaste!

Jag kan distribuera adresserna till de andra.  Brev/e-mail är väl ändå ofarliga? Bestäm mötesplats ute, gå och fika. Ni är troligen helt ofarliga , alla tre. 

Jag vet att ni är mer nervösa för det här än för en killdejt. Det är inte för att det här är farligare eller konstigare, som ni kanske tror. Det är för att när man i vuxen ålder konfronteras med sina homosexuella känslor, då är man på den punkt man var var som 13-åring i förhållande till killar. Dvs villrådig, ömtålig och orolig inför det okända men lockande. Så det gäller att våga växa!

Skriv nu. Och skyll inte på mig om ni dör okyssta av flickor. :   )

Som det heter i Bröderna Lejonhjärta: Det finns vissa saker man måste våga...

bra initiativförmåga av dig Lisastina :)
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2012-12-10 20:03:51 följande:
    Skulle vilja testa att ha sex med en annan tjej. Vet bara inte var man "hittar" andra tjejer. Finns det något ställe i gbg tro? Hur har ni andra hittat tjejer? Skulle bara vilja testa hur det är att vara med en annan tjej. Vet inte om jag vågar göra något tillbaka på henne. Är det vanligt att ha sådana här fantasier?
    Om du "bara" vill att en tjej ska göra saker med dig men inte vet om du vågar så är det ju enklast med en trekant..då kommer alla få ut något iaf.
    Personligen så blir jag ledsen om jag är med en tjej som inte ens vågar röra mig. Sex ska ju vara roligt och skönt. Jag vill inte bara bli utnyttjad för någons experimenterande.

För att hitta tjejer, var ej anonym härinne, eller testa dejtingsidor. Eller gå på gayklubb. Flickor som är vana vid flickor vill dock sällan leka med flickor som bara vill experimentera är min erfarenhet.
  • Anonym (gaytjej)
    Fröken reserverad skrev 2012-12-12 12:29:16 följande:
     Jag vill inte bara bli utnyttjad för någons experimenterande. Flickor som är vana vid flickor vill dock sällan leka med flickor som bara vill experimentera är min erfarenhet.
Svar på tråden Tjejsex