• Pastell

Vilken dag fick du ÄL av pergo?

Nyfiken Glad och om ni vill, skriv gärna om ni gjorde vul och hur stora äggblåsorna var då.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken dag fick du ÄL av pergo?
  • Pastell
    jazmine25 skrev 2012-12-13 18:42:06 följande:
    Jag fick på dag 24
    Tack för svar Var du och gjorde vul och de såg nån blåsa då?
    Varför jag undrar är för min blåsa var 14 mm i måndags och har fortfarande inte fått utslag på äl-test.
  • Charlotte1987

Jag tror att jag gick äl på dag 18 men är inte helt hundra för att jag gjorde inget äl test. Jag gjorde heller inget vul.

• Pastell
    Charlotte1987 skrev 2012-12-13 18:51:03 följande:
    Jag tror att jag gick äl på dag 18 men är inte helt hundra för att jag gjorde inget äl test. Jag gjorde heller inget vul.
    Ok,tack för svar Ja men det funkade väll för er ändå om jag inte minns fel från en annan tråd?
  • Pastell
    Charlotte1987 skrev 2012-12-13 19:22:35 följande:
    Japp vi plussade! Skrattande
  • jazmine25

Jag gjorde 2 VUL 1 på dag 12 och sen på dag 15 tror jag sen äl testa jag. Jag blev dock inte gravid då.

• Pimpinellan

Dag 17 om jag inte minns fel. LIte senar eän vanligt. Tog äl-test och inget mer. Hade liksom kvittat om jag haft 4äggblåsor,chansen att bli gravid med en var ändå så himla liten.

• Pastell
    Pimpinellan skrev 2012-12-14 13:05:53 följande:
    Dag 17 om jag inte minns fel. LIte senar eän vanligt. Tog äl-test och inget mer. Hade liksom kvittat om jag haft 4äggblåsor,chansen att bli gravid med en var ändå så himla liten.
    Ok, hur kommer det sig att chansen är så liten?
  • Pastell

Testade just precis med clarblues, fick glad gubbe Solig Är hur glad som helst....nu hoppas jag det släpper också, eller dom. Hade två i stort sätt lika stora ägg i måndags.

• KattenH81

Jag fick denna cykel utslag dag först dag 14 o 15 (kort cykel i vanliga fall m utslag på stick runt dag 10-12).

Gjorde VUL dag 12 och hade då ett ägg runt 20 mm och ett på 16 mm - hoppas att något av dem är en glad julklapp.. BIM julafton!

• Pimpinellan
    Pastell skrev 2012-12-14 15:40:21 följande:
    Ok, hur kommer det sig att chansen är så liten?

P.g.a ålder och usla ägg. Haft 6 vid IVF och ändå inte gått till ET.
  • Pastell

Katten: Då hoppas vi på en fin julklapp då! Tomte

Pimpinellan: ok, då förstår jag!

• MissMe

jag fick mens 1 dec, började med pergo 4 dec, sluta 9 dec, va på vul 11 dec, då jag hade 6 små ägg å 1 stort, som va 11 mm tror jag, tesat med stickor from dag 12, visa glad gubbe dag 16, va på vul dag 17, där jag hade ett jättefint ägg som precis hade släppt!
    så hoppas på plus i början av januari, fyller år den 10 jan, så hade vart en perfekt julklapp! :D

• Pastell
    MissMe skrev 2012-12-18 13:27:57 följande:
    jag fick mens 1 dec, började med pergo 4 dec, sluta 9 dec, va på vul 11 dec, då jag hade 6 små ägg å 1 stort, som va 11 mm tror jag, tesat med stickor from dag 12, visa glad gubbe dag 16, va på vul dag 17, där jag hade ett jättefint ägg som precis hade släppt!
    så hoppas på plus i början av januari, fyller år den 10 jan, så hade vart en perfekt julklapp! :D
    Hoppas det blir en fin jul/födelsedagspresent då Glad Jag ska själv testa runt den 29:e. Håller tummarna för oss !
Svar på tråden Vilken dag fick du ÄL av pergo?