Havandeskapsförgiftning- Nej. Någon som varit med om samma?
Jag hade protein i urinen när jag gick på mina första kontroller hos bm, gjorde två urinprov då och har ätit antibiotika för urinvägsinfektion som jag slutade med i onsdags. Har däremot lidit av världens huvudvärk hela helgen som inte går över av varken panodil eller alvedon. Har haft en fuktig handduk på pannan nästan hela helgen för att orka med. Inte så att jag har flimmer men fortfarande enormt jobbig huvudvärk som bara håller till över hela pannan liksom, inte i bakhuvudet. Är dock förkyld också, vet inte om det kan ha något att göra med saken. Men man blir ju ändå fundersam. Är bara i vecka 14+4 så havandeskapsförgiftning är ju liksom inte ens aktuellt vad jag vet. Någon som varit med om samma? Ska väl kontakta bm om det inte går över, tycker inte man ska behöva gå med sån här huvudvärk när man redan tampas med andra gravidbesvär som enormt illamående mm. Problemet är väl att vår mvc bara har telefontid 1 timme om dagen 5 dagar i veckan och världens sämsta kösystem så det är inte det lättaste att komma fram, har inget eget nummer/epost till min bm heller, ska kräva det tror jag... om man kan göra det.