• ZandraBailly

Någon i Blekinge, väntar mitt första barn,

Hejsan har  nyss flyttat till Blekinge väntar mitt första barn som väntas komma till sommaren, Lite ensamt och komma till ett helt nytt ställe utan koppling till det innan, Finns det någon i blekinge kristianstad som har eller väntar barn :) ? haha chansar på att man kanske kan lära känna nytt folk på denna sidan, / Zandra

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR :D  
  • Svar på tråden Någon i Blekinge, väntar mitt första barn,
  • sariiis89

Så känner ja me ibland, att man skulle tatt reda på de meeeeen de närmar ju sig sakta men säkert så de e bara att hålla ut :)

• sariiis89

Pojken e 6 år o lilltjejan e 3,5 år :) Så de e lagom ålder mellan barnen tycker jag :)
    Hur gammal e du? :)

• ZandraBailly

Ja men det var bra ålder, jag är 20år, när du fick ditt första barn bodde du hemma eller flytta du själv, ? när du fick din första föll alla bitar på plats och allt var så naturligt, eller behövde du stöd och hjälp från dina nära ? 

• sariiis89

Jag va 17 när ja fick pojken, fyllde 18 tre månader efter.. Ja bodde hemma då.. Men flyttade efter nått halv år ..
    De gick bättre än ja trodde o allt kändes väldigt naturligt o rätt.. :)
    Ha alltid haft min familj till hands om de ha vatt nått så de e skönt :)

• linaojulia
    ZandraBailly skrev 2012-12-23 11:55:00 följande:
    Jag bor i svängsta precis utanför Karlshamn ohh vad roligt :) när är bebisen beräknad?  självdå var bor du? 

OKej :) Jag bor i Kallinge . :) . Den är beräknad den 27 mars. Så bara väntar på att den ska komma. känns ju som man går en evighet å bara väntar.
  • ZandraBailly

Okej ja nu bor jag en bit ifrån min familj är jätte duktig med barn min men hoppas allt faller på på plats nu är det lixom mitt eget barn, vill in till stan till bebisen kommer så man har affär sjukhus mm nära. tror inte igens vi har en vårdcentral här -.-, 

Ahh okej de e jue oxå nära. Grattis vet du om det är pojke eller flicka?  

• linaojulia

Tack. :) Njaa.. dom tyckte de såg ut som en kille. och de gör det på bilden. Men vågar inte lita på det där ändå :P . Är lite skeptiskt mot sådant, då man hört att de blivit fel förut. Rätt kul ser vi alla är i ca samma ålder. Jag är 22 år :)

• ZandraBailly

Ahha, Ja men vad skoj men så länge bebisen är frisk så är det väl endå det som räknas, hmm det har iaf alltid stämt när mina vänner o släktingar fått reda på könet, men somsagt dem sa jue inte det rakt ut utan att det så ut som en pojke själv hoppas jag på en pojke haha, Ja så roligt vi alla är typ i samma ålder fast jag e minst hihi.

• linaojulia

Mitt första trodde vi garanterat va en pojk men det blev en liten flicka istället. Man blir ju lika glad vilket det än är. Men man kan ju ändå ha sina små önskningar.. :) . Haha ja du är ju minst.. Men De skiljer ändå inte så mycket precis. Tycker det är himla roligt att flera unga människor skaffar barn nu faktiskt :D

• ZandraBailly

Ja klart man blir glad för vad det än är :) Ja visst e de roligt men tycker att det är otroligt många som skaffar barn ungt nu förtiden skoj :) hur e de med dig då ? :D 

• linaojulia

jo det är bara bra själv då? :) . Och Gott nytt år på dig :) Förresten pluggar du eller jobbar eller vad hittar du på ? :)

Svar på tråden Någon i Blekinge, väntar mitt första barn,