Det han sa har förmodligen förstört vårt sexliv
Under julen har jag och sambon varit ifrån varandra några dagar, men under tiden haft telefonkontakt. Häromdagen kom vi in på att vi längtar efter varandra, och att vara intima med varandra.
Telefonsamtalet ledde vidare till sexrelaterade saker såsom sådant vi ännu inte provat på, eller tankar kring det sexliv vi har idag. Allt var frid och fröjd ända fram tills att jag lite retsamt och kärleksfullt sa att jag längtade efter att få "smaka" på honom igen och ge honom njutning. Då kom vi in på just oralsex, och jag har sen tidigare undrat utan att direkt ta upp det varför han aldrig slickar mig, och fick mitt svar där i telefon: "Jag har jättesvårt för att slicka" sa han. Då jag frågade varför sa svarade han " nej men det är ungefär som mat - vissa maträtter smakar gott och vissa gör inte det" och just dessa ord gav mig en stor klump i magen. "Tycker du jag smakar äckligt?" frågade jag då, och då försökte han svara genom att prata i cirklar och undvek frågan. Sen sa han något i stil med att han helt enkelt var ovan eller nåt sånt, vilket jag inte alls vet om jag ska tro på...
(Vill påpeka att min intimhygien är jag Väldigt noga med, och tror inte jag smakar äckligare än någon annan om ens över huvud taget och Om det är så kan man ju lätt göra saker för att åtgärda detta.)
Oavsett vad så blev jag väldigt ledsen av dessa ord, och så fort jag börjar tänka på sex ihop med honom, något som tidigare alltid gjort mig "på humör", stannar tanken vid hans ord och jag är osäker på om jag kommer kunna ha sex igen utan att känna mig just äcklig då mitt kön uppenbarligen inte duger. :(