• MajsanGG

Utredning i Stockholm

Hej!

Ska försöka med utredning o blivit tipsat om tre ställe i Stockholm:

- Serafen

- Gynstockholm

- Läkarhuset Hötorgscity

Nån som varit i nån av de och kan ge mig lite info/råd?

TACK!!!! 

• Svar på tråden Utredning i Stockholm
  • MajsanGG
    MajsanGG skrev 2013-02-18 09:59:52 följande:
    Ja förresten! Det är de här jag menade!

ok, bilden kommer inte med.... skulle berätta att ivf kliniken ligger oxå i våning 4.
  • lilljen
    MajsanGG skrev 2013-02-18 10:04:41 följande:
    ok, bilden kommer inte med.... skulle berätta att ivf kliniken ligger oxå i våning 4.

Ah, toppen! Skönt att dagens besök resulterade i nåt bra ändå, äggledarna tipp topp inför ÄL!
  • MajsanGG
    lilljen skrev 2013-02-18 20:39:45 följande:
    Ah, toppen! Skönt att dagens besök resulterade i nåt bra ändå, äggledarna tipp topp inför ÄL!

Ja! Hon sa att vi kan vänta idag men börja köra redan imorgon! Tänk om det blir bebis nu! Det vore helt underbart! (Nämligen så blir många gravida efter spolningen).
  • MajsanGG

Sista provet avklarat! Den 13e mars ska vi på återbesök och då för vi ett svar!! Can't wait!!! Känner mig såååå lycklig!!!! Drömmen kanske blir verklighet!!! Solig

• lilljen
    MajsanGG skrev 2013-02-21 15:58:39 följande:
    Sista provet avklarat! Den 13e mars ska vi på återbesök och då för vi ett svar!! Can't wait!!! Känner mig såååå lycklig!!!! Drömmen kanske blir verklighet!!! Solig

Åh, härligt. Känns som det gått undan! :)
  • lilljen

H

MajsanGG skrev 2013-03-13 10:52:40 följande:
    Idag kl 15.00 är det återbesök.... håll tummarna!!

Hur gick det? Vi har slutsamtal nästa torsdag.
  • MajsanGG
    lilljen skrev 2013-03-13 18:46:09 följande:
    H

H

Hej liljen! Det blir ivf för oss. Vi fick lämna blod o Katarina har skickat remiss. Mellan 3 o 6 månader nu tills vi får brev. Hoppet finns kvar! :)
  • lilljen
    MajsanGG skrev 2013-03-13 20:30:13 följande:
    HHur gick det? Vi har slutsamtal nästa torsdag.
    Hej liljen! Det blir ivf för oss. Vi fick lämna blod o Katarina har skickat remiss. Mellan 3 o 6 månader nu tills vi får brev. Hoppet finns kvar! :)

Bra att hoppet finns kvar :) Hoppas processen går snabbt. Betalar ni själva? Är lite pirrig över vilken "dom" vi kommer få. Gick hon igenom tidigare prov och förklarade chanser osv? Jag tror jag har äl nu, nästan en vecka senare n normalt. Kul att kroppen verkar funka men jag är på tjänsteresa, har hemlängtan kan man säga! ;)
  • MajsanGG
    lilljen skrev 2013-03-13 23:21:18 följande:

Bra att hoppet finns kvar :) Hoppas processen går snabbt. Betalar ni själva? Är lite pirrig över vilken "dom" vi kommer få. Gick hon igenom tidigare prov och förklarade chanser osv? Jag tror jag har äl nu, nästan en vecka senare n normalt. Kul att kroppen verkar funka men jag är på tjänsteresa, har hemlängtan kan man säga! ;)

Hej liljen! Förlât att jag svarade inte! Ja, vi har betalat hittills, fast nu har jag fâtt frikort. Sen kommer vi fâ betala medicinerna o sânt, tror jag.. vet inte exakt hur det funkar.

Hon gick igenom allt o förklarade allt, hon är riktigt bra Katarina! 

Nu är de bara o vänta o se hur det gàr... suck...

Hur gâr det fâr er??      
Svar på tråden Utredning i Stockholm