lillisen2 skrev 2013-02-14 21:33:36 följande:
Hej igen :) Vi åkte med barn som var 5 mån och en på 13 mån. Det fanns pooler med olika storlekar, vi var mest vid barnpoolen som jag gissar var max 50 cm djup :) Det var stor buffé på detta hotellet oxå, både morgon o kväll. Däremot var de inte så stort utbud på lunch, i poolbaren! Men de hade även lunch i restaurangen, dock var Vi aldrig där och åt så jag kan inte uttala mig om den. Backarna var väl branta, men inget jag kommer ihåg, tror inte de var så farligt. Tog ca 45 min från flygplatsen. Kvällsshowerna var ok! Vi såg några mini disco shower o de hade sin charm :) banken tyckte det var roligt! Nån gång hade de modevisning under dagen, tyckte dock den var lite märklig hehe.. :) Har jag svarat på allt? Skicka fler frågor om jag glömt ngt
Okey tack snälla för ditt svar! Då påminner kanske maten om Bahia feliz som bara ligger nån mil från puerto rico. Buffe på frukost, lunch, middag men också tråkig poolmat vid lunch. Vi höll oss till buffen även på lunchtid. Blir jättebra! Tog ni den numrerade trappan ner till stranden? Är det puerto ricostranden du menar eller tog ni er till amadores-stranden. Ska vara ungefär lika långt till dessa två enligt ving.