Blue Star Atlantica club Marami Beach (Fritidsresor)på Kos,någon som varit där?
Någon som varit på detta hotellet? Funderade på detta med familjen i vår/sommar och vill bara kolla om någon har erfarenheter om hotellet/området?
Någon som varit på detta hotellet? Funderade på detta med familjen i vår/sommar och vill bara kolla om någon har erfarenheter om hotellet/området?
Nej, aldrig. Ni då?
Det blev Rhodos i sommar..får invänta era recensioner så kanske det bli Kos nästa år :)
Var på Kos som 16-åring och det var en ren partyresa så jag minns inte sånt som är viktig idag....
Puffar! Någon som har varit på detta hotellet än som kan berätta lite om det?
Kom hem därifrån igår. Fina poolområden, bra rum, trevlig personal, maten ok, endast surf i lobbyn och i huvudrestaurangen. Havet bra.
Och vi kom hem igår! Jättefint hotell, rummet poolområdet stranden. Maten var ok, man tröttnade lite. Minus var marmari som var en riktigt trist by. Men kos stad var lättåtkomligt med buss! Rekommenderar hotellet!
Finn de någon a la carte restaurang som ingår en kväll?
Finn de någon a la carte restaurang som ingår en kväll?
medioker? vad betyder det ordet?
medioker? vad betyder det ordet?
ok Då har jag lärt mig något nytt idag. Tack!
Hur strikt va det med klädkoden? Kan man ha 3/4 byxa/capribyxa? Kan man som kvinna ha linne? Kan dottern på 10 år ha linne? Shorts?
Hur strikt va det med klädkoden? Kan man ha 3/4 byxa/capribyxa? Kan man som kvinna ha linne? Kan dottern på 10 år ha linne? Shorts?