• Nostalgi80

    Den sista enhörningen / The last Unicorn SVENSK

    Hej....
    Söker med ljus och lykta efter filmen "Den sista enhörningen" med svensk tal.
    Om någon har den inspelad på vhs el dyligt vore jag evigt tacksam om en kopia gick att ordna.
    Den går ju tyvärr inte att köpa med svensk tal. Bilden är inte så noga hur den är, tänkte synka ljudet med BluRay utgåvan som finns. Vore kanon att få till denna nostalgi film i bra kvalitet.
     

  • Svar på tråden Den sista enhörningen / The last Unicorn SVENSK
  • callebananskal

    Skulle så gärna vilja ha en kopia också, om någon som har kan kontakta mig, skickat pm till några här men inte fått några svar än. :)

  • Nenny84

    Skulle bli sååå glad om jag kunde få filmen på svenska så att jag kan visa denna underbara film för mina barn.

    Skicka hemskt gärna ett mail till mig om Ni har den eller vet någon som har den och skulle kunna göra en kopia till mig.

    Håller tummar och tår!

    Tack på förhand!

    Jenny-hjalmmark@hotmail.com

  • clofblad

    Er trådstarteren fremdeles på tråden her?
    Er veldig interessert i et eksemplar av denne filmen med svensk tale. Hadde et opptak fra tv3 fra 1990, men finner det ikke lenger. Eier nå dvd og 3D BluRay-variantene. Har også soundtrack på vinyl.
    Har digitalisert mange VHS (norske og svenske) med barnefilmer. Kanskje jeg har noe du er interessert i og kan bytte med?
    Kan mailes på christer@lofblad.no

  • Glitterskatan

    Hej!

    Även jag är JÄTTEintresserad av en kopia på filmen med svenskt tal. Har letat med ljus och lykta i flera år men bara hittat den på engelska. Betalar mer än gärna för en egen kopia!

    Ser att det är många som frågar och förstår att det kan bli mycket jobb för er som har filmen att göra kopior men du/ni ska veta att det verkligen kommer att uppskattas ????

    Mvh Annelie

  • Tokitoki

    Finns det möjlighet att få köpa den svenska versionen av någon? Skulle så gärna vilja visa min dotter den. 

Svar på tråden Den sista enhörningen / The last Unicorn SVENSK