Örebroare med bf i maj
nån i örebro som har bf april - maj - juni?
nån i örebro som har bf april - maj - juni?
Jag är åxå sån som fokuserar på datum flera veckor/dagar i förväg.. man blir nästan knäpp på sig själv.
ja precis, det är ju förhoppningsvis bara 2-3 dagar man är på bb. :) ska man väl stå ut.
Kanske vi ses på bb då
Vart jobbar du då?
Hej! Kul med en Örebro tråd. Jag väntar tredje barnet med BF 7 maj. Ska föda på Usö, har alltid varit nöjd med dem. Tyvärr tycker jag inte om bb så mycket men kanske inte stannar så länge. Mina barn har alltid fått sola så det blir väl neo, där är de super rara.
Hehe jo då örebroare finns här med Hur mår ni? En liten presentation:Jag har en pojke född 2007, en flicka född 2008 och väntar nu en liten Noah eller Noel. Vi bor på väster i Örebro. I Haga området. Jag studerar till lärare men ska snart ta studieuppehåll. Är lite orolig i denna graviditet, då det varit lite strul från början. Dåligt resultat på Kub, gjorde Fvp men fick bra svar tillslut. Har en bm och läkare som missat min medicinering när det gäller min sköldkörtel, så det har varit strul från början men hoppas på att bebis mår bra.
Just nu mår jag bra:) Det går upp och ner. Har börjat känna fogarna mer och mer, det är ju mindre trevligt! Har timvik sen maj-12 på Rosenlund som är ett äldreboende.
Har fått 3 barn tidigare, en dotter 2000, son 2003 och en son till 2012 som tyvärr inte klarade förlossningen (skulderdystoci, 5660g). Nu väntar vi en liten Liv ♥ som vi hoppas ska föra ljuset tillbaka till familjen, och det blir planerat kejsarsnitt den här gången så jag är inte orolig över den biten. Är beräknad till den 16 maj men det blir något tidigare då det är KS.
Det är sjuuuukt segt att vara gravid iaf! Känns aldrig som våren kommer!
En liten presentation av mig, Inflyttad till Örebro -07 från Torsåker (utanför Gävle) Bor i Rosta med sambo och 2 barn, Jonathan -04 (från ett tidigare förhållande) & sen våran gemensamma lilla Emil -08.