• Lillellan

Örebroare med bf i maj

nån i örebro som har bf april - maj - juni? Glad

• Svar på tråden Örebroare med bf i maj
  • Lillellan

Jag är åxå sån som fokuserar på datum flera veckor/dagar i förväg.. man blir nästan knäpp på sig själv.

ja precis, det är ju förhoppningsvis bara 2-3 dagar man är på bb. :) ska man väl stå ut.

Kanske vi ses på bb då Glad

Vart jobbar du då?

• Linn 077
    Lillellan skrev 2013-01-21 09:25:50 följande:
    Jag är åxå sån som fokuserar på datum flera veckor/dagar i förväg.. man blir nästan knäpp på sig själv.

ja precis, det är ju förhoppningsvis bara 2-3 dagar man är på bb. :) ska man väl stå ut.

Kanske vi ses på bb då Glad

Vart jobbar du då?
    Ja, när har du BF? :)

På Rosenlund. Äldreboende. :) 
    Mamma till 3, 1 änglapojke (f/d 2012-02-12). litethoppomliv.blogg.se
  • Friiidaaay
    Lillellan skrev 2013-01-21 07:30:15 följande:

Åhå så spännande!! Grattis! Hur mår du då? :)
    Tack! Jag mår bara bra, nu har mitt illamående lagt sig efter cirka 16 veckor :P Så äntligen kan jag få i mig mat Glad Såg att i skrev om att föda på USÖ eller Karlskoga & vi fick pojken 2011 på USÖ och jag är jättenöjd med det bemötandet på både förlossningen och på BB. Så dit åker vi igen. Sen har vi hundra mil extra om jag skulle vilja till Karlskoga & kroppen min har ganska snabba förlossningar. Så vet inte om jag skulle tordas åka dit heller..

• Lillellan
    Linn 077 skrev 2013-01-21 09:30:39 följande:
    Ja, när har du BF? :)

På Rosenlund. Äldreboende. :) 
    8 maj har jag bf :)

• Lillellan
    Friiidaaay skrev 2013-01-21 20:20:54 följande:
    Tack! Jag mår bara bra, nu har mitt illamående lagt sig efter cirka 16 veckor :P Så äntligen kan jag få i mig mat Glad Såg att i skrev om att föda på USÖ eller Karlskoga & vi fick pojken 2011 på USÖ och jag är jättenöjd med det bemötandet på både förlossningen och på BB. Så dit åker vi igen. Sen har vi hundra mil extra om jag skulle vilja till Karlskoga & kroppen min har ganska snabba förlossningar. Så vet inte om jag skulle tordas åka dit heller..

usch, illamående är inte roligt..

Ja blir nog usö för oss igen åxå. tyckte förlossningspersonalen bra iaf.. resten vet ja inte Glad
  • jessiejones

Hej! Kul med en Örebro tråd. Jag väntar tredje barnet med BF 7 maj. Ska föda på Usö, har alltid varit nöjd med dem. Tyvärr tycker jag inte om bb så mycket men kanske inte stannar så länge. Mina barn har alltid fått sola så det blir väl neo, där är de super rara.

• Linn 077
    jessiejones skrev 2013-01-24 20:41:58 följande:
    Hej! Kul med en Örebro tråd. Jag väntar tredje barnet med BF 7 maj. Ska föda på Usö, har alltid varit nöjd med dem. Tyvärr tycker jag inte om bb så mycket men kanske inte stannar så länge. Mina barn har alltid fått sola så det blir väl neo, där är de super rara.
    Hej! Vad kul! Roligt med en Örebrotråd ja,  trodde inte det fanns örebroare på FL, men dom finns tydligen :)
  • Lillellan
    Linn 077 skrev 2013-01-24 21:32:22 följande:
    Hej! Vad kul! Roligt med en Örebrotråd ja,  trodde inte det fanns örebroare på FL, men dom finns tydligen :)
    Ja det finns några guldkorn här inne minsann Flört

Vad nära varann vi har BF, det är lite skoj. Glad
  • jessiejones

Hehe jo då örebroare finns här med Hur mår ni? En liten presentation:Jag har en pojke född 2007, en flicka född 2008 och väntar nu en liten Noah eller Noel. Vi bor på väster i Örebro. I Haga området. Jag studerar till lärare men ska snart ta studieuppehåll. Är lite orolig i denna graviditet, då det varit lite strul från början. Dåligt resultat på Kub, gjorde Fvp men fick bra svar tillslut. Har en bm och läkare som missat min medicinering när det gäller min sköldkörtel, så det har varit strul från början men hoppas på att bebis mår bra.

• Linn 077

Just nu mår jag bra:) Det går upp och ner. Har börjat känna fogarna mer och mer, det är ju mindre trevligt! Har timvik sen maj-12 på Rosenlund som är ett äldreboende.

Har fått 3 barn tidigare, en dotter 2000, son 2003 och en son till 2012 som tyvärr inte klarade förlossningen (skulderdystoci, 5660g). Nu väntar vi en liten Liv ♥ som vi hoppas ska föra ljuset tillbaka till familjen, och det blir planerat kejsarsnitt den här gången så jag är inte orolig över den biten. Är beräknad till den 16 maj men det blir något tidigare då det är KS.

Det är sjuuuukt segt att vara gravid iaf! Känns aldrig som våren kommer! 

• Lillellan

En liten presentation av mig, Inflyttad till Örebro -07 från Torsåker (utanför Gävle) Bor i Rosta med sambo och 2 barn, Jonathan -04 (från ett tidigare förhållande) & sen våran gemensamma lilla Emil -08.
    Väntar nu vår andra gemensamma men 3:e barnet i familjen. Det sägs till 95% att det är en flicka och jag är så glad över det så jag kan inte förstå att vi kommer utöka familjen med en flicka som jag så länge längtat efter. Men blir det en pojk så blir jag åxå såklart jätteglad. Glad

Jobbar på Halltorp med barn & ungdomar med autism. Men för tillfället sjukskriven pga mycket sd och hemsk foglossning.
    Säger som Linn007  *Känns som våren aldrig kommer*  Men den gör nog det tids nog, bara att allt känns så segt för tillfället {#emotions_dlg.flower}

• Linn 077

Jaha då var helgen snart över och februari närmar sig.
    På tisdag är det BMbesök. Ska bli skönt att få lyssna på bebisen, o så ska ju magen mätas för första ggn den här grav. :)

12 februari ska vi på TUL. På vår sons 1årsdag. Blandade känslor. Men det blir mysigt att få se lilla Liv igen. Hjärta 

Svar på tråden Örebroare med bf i maj