Äggdonation huddinge
Hej!
Det var länge sen jag var aktiv på Familjeliv men men...
Tänkte kolla om det finns flera som ska göra äggdonation i huddinge?
Hej!
Det var länge sen jag var aktiv på Familjeliv men men...
Tänkte kolla om det finns flera som ska göra äggdonation i huddinge?
Tack för att du delar med dig..:))
Men vad för typ av problem hade/har du?
Jag har fått höra från fem olika läkare att jag inte kan få egna biologiska barn då mina hormonvärden är så höga.. Samt att jag har hamnat i klimakteriet.. Fast jag har fortfarande ägg.. Tror du att detta är något som hon Dr.nie kan hjälpa till med?
Oj, det kan jag tyvärr inte svara på. Jag hade aningen förhöjt fsh, 12 och några små myom på utsidan av livmodern. Det som akupunktur gör vi barnlöshet är väl att värma upp livmodern Mao öka blodcirkulationen. Men jag är verkligen inte expert på ämnet.
Ok då vet jag.. Tack för infot.. :)))
Hej!
Jag har gjort äggdonation i Huddinge 2011. Det gick väldigt bra. Är det något du vill fråga så kan jag försöka ge dig svar :)
Jag gick på akupunktur men det hjälpte inte mig, la väl ut ca 8000:- för att få en massa nålar i kroppen typ varannan dag. :( det var en jobbig tid men jag kände att jag ville göra allt får att få igång kroppen! Det var inte hos dr Nie så jag skulle ändå råda dig att försöka hos henne. Har hört mycket gott om henne från olika håll, även från en kiropraktor. :)
Åååå va söt du är, ja jag har faktiskt en fråga gällande äggdonation..
När ni väl gick dit, fick ni som alla säger välja en donator som är lik dig?
Godmorgon!
Det är inte vi som väljer donator, vi får aldrig veta vem det är men barnet kommer att få ta kontakt med henne vid 18 årsåldern om han/hon vill.
Tror att vi fyllde i hårfärg, ögonfärg, längd och vikt.
Det är sen personalen där som tittar ut en donator som är mest lik dig.
Lycka till! Jag vet att det är en jobbig tid och man mår skit och ser barnfamiljer överallt men man kommer igenom det och äggdonation är inte så dåligt! Min son är helt underbar och han är faktiskt lite lik mig ändå! hihi
Stor kram!
Måste bara få säga att du verkar vara en underbar människa.. Jag hoppas och önskar verkligen allt det bästa för dig .. Kram
Smulerulan-säger samma som förra inlägget vilket fint svar och du verkar verkligen vara genörös och en varm person.
Gör själv en ÄD i Riga och är bara halvvägs ännu dvs tagit Procrensprutan och det har gått 2v sedan dess precis igår gjort mitt andra VUL för att se att jag verkligen är nerreglerad och startat med Progynon-ET beräknt till 6-8 April är jättenervös ändå man har hoppats så länge nu men livrädd för att det ändå ska misslyckas!
Håller tummarna för dig, jag hoppas verkligen att du får det du önskar.. :)))))
Vad söta ni är! Men det är klart man försöker hjälpa till.
Snövit81-har du ställt dig i äggdonationskön än? Det brukar ta en stund att komma fram och det kan ju vara bra att köa om det visar sig att inget annat hjälper. Men hoppas ju självklart att du kommer få barn på "naturlig" väg.
Vad spännande "TyckOmMig"! Hoppas verkligen att allt går bra! Jag håller tummar och tår!
En fråga, varför behöver du ta en spruta? Det behövde inte jag göra här i Sverige.
Kram på er!
Hej hej.. Jo vi står i kön och har. Gjort det sedan i dec.. De ar ju sagt att det kan ta från 1 år till 1,5 år.. Men vi väntar, jag ska på utredning igen på Sofia hemmet så vi får se vad de säger. :(
Jag håller alla tummar och tår för att det går bra på Sofiahemmet! Det gör ju så ont när man får dåliga besked :(
Jag har funderat på att börja med akupunktur. Är det någon som gått/går hos Sophie Lagercrantz?
Läget för mig är att vi väntar på min mens. Det var 50 dagar sen jag fick den. Allt är klart för att börja med äggdonationen. Jag har tom hämtat ut medicinerna men ingen j-a mens! Åhhh så irriterande
Trevlig helg!
Hej på er alla som kämpar.
Är även jag en kämpe och är nu på gång att genomgå en äggdonationsbehandling i Köpenhamn.
Ni som har genomgått eller är på gång att genomgå en äggdonationsbehandling, hur mycket dvs hur många mg/dag och från vilken dag började ni ta/ska börja ta östrogentabletter?
Enligt Kph-kliniken ska jag börja först mensdag tre med 2 mg/dag och sen trappa upp dosen långsamt fram till dag sex och först då äta 6mg/dag framtill ET.
Hur gör de på er/era kliniker?
Hoppas att någon kan svara Strandhem, så får man även själv ta del av svaret..:)))))
Då är man numera ruvare!