Dotter vaknar varje kväll.. Hjälp!!
Har en dotter på 3 mån som är världens gladaste.. Men problemet kommer på kvällen.. Hon lägger sig ich har alltid gjort det mellan 19-19,30 och somnar gott!.. Men.. Vaknar varje kväll av att hon är jätte ledsen. Oftast är hon jätte svår att somna om och somnar hon om så vaknar hon strax igen och gråter.. Hon ammas och rapar innan och sover när hon väl har somnat om jätte gott hela natten. Hon somnar duktigt själv i sängen.. Hur ska man höra för att undvika att hon vaknar efter 45 min? Det slår aldrig fel! Tacksam för goda råd!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-24 07:05
Efter som folk kan i princip få mig till att låta som att jag är världens sämsta mamma för min fråga om att hon vaknar.. Så vill jag bara klargöra..:
1. Jag vet att min dotter BAAARA är 3 mån, men jag vill inte att hon ska behöva vakna ledsen bara för hon är liten!
2. Jag ammar självklart om hon vaknar!
3. Det som STÖRDE folk mest. Jag får tydligen varken skriva el. Tycka att min dotter är en duktig tjej för att hon somnar i sin säng! Men DET SKITER KAG I FÖR JAG TYCKER ATT MIN TJEJ ÄR DUKTIG.
Så. Har ni tips och råd så är det jätte tacksamt. Resten behöver inte kommentera!!