• TEED

Någon mer som har BF 17 juni 2013?

Hej Hej!

Tänkte höra om det är någon mer som har BF 17 juni 2013 och som vill följas åt och diskutera allt som har med graviditeten att göra?
    Tycker att juni-trådarna har blivit så stora och det är inte helt lätt att hålla koll på alla.

Självklart är ni som är beräknade dagarna runt 17 juni också välkomnaGlad

Hoppas det är några som vill hoppa in i tråden!       

• Svar på tråden Någon mer som har BF 17 juni 2013?
  • Madelen21

abbi: ja har hållt igång nu i nån timme och städat här hemma.. än är jag inte klar.. jag kör på ett tag till tills jag inte orkar mer. Men en timme till sen tror ja att ja lägger mig.

• abbi

Madelen21: Det värsta är att jag i normala fall aldrig sitter still. Alltid är det fart och full action! haha
    Så nu kör jag med taktiken "ta det lugnt"...

• abbi

Imorse klockan 06,06 kom vår dotter Selma!
    4150 g o 52 cm! ;)
    Herregud vilken upplevelse!

• Madelen21

ååå när är det min tur? haft sammandragningar nu sen kl 9 men inte smärtsamma nog.

• CamillaLukasLudwigMagnus
    abbi skrev 2013-06-22 09:28:45 följande:
    Imorse klockan 06,06 kom vår dotter Selma! 4150 g o 52 cm! ;) Herregud vilken upplevelse!

Grattis !!
    Flickan och kråkan skrev 2013-06-22 10:10:09 följande:
    Vi fick också tillökning i morse. Nu har vi tre små pojkar.

Grattis , triss här med, i pojkar!
  • Flickan och kråkan

Tack för alla gratulationer. En riktig liten räka var det. Strax under 2800 g och 48 cm. Inte ens min äldsta som var på gränsen till prematur vägde så lite. Inte så konstigt med det lilla sf-måttet då. Han är trots det rätt pigg och vi kämpar med amning för att slippa tillmatning. Snabb, okomplicerad förlossning. Kände första värken 03. Ganska kraftigt direkt men inte jättemånga eller täta. Var inne på förlossningen 06.30 och sa till sambon i bilen att vi kanske åkt för tidigt. Men vi hann inte ens in till förlossningarummet innan krystningsvärkarna startade. 12 minuter tog det, sedan var han född. Hej hopp. Fort gick det. Sprack ingenting.

• Tredje gången gillt

Abbi och Flickan och kråkan; stort GRATTIS till er båda! Hoppas ni och era små mår bra. Var det kanske dans runt midsommarstången som satte fart på det hela!?

• TEED

Nu har jag startat en ny tråd där vi kan fortsätta att diskutera allt som rör våra småttingarGlad

"Vi som hade BF runt 17 juni 2013, nu är bebisarna här!"  heter tråden. Ligger under kategorin förälder, övrigt.

Svar på tråden Någon mer som har BF 17 juni 2013?