Hetro-män: Har ni haft någon form av sex med en annan man?
Själv har jag gett och fått oralsex och onani, i olika situationer, utan att vara bi, enligt mig själv i alla fall... Finns det andra hetro-män som gjort samma saker?
Själv har jag gett och fått oralsex och onani, i olika situationer, utan att vara bi, enligt mig själv i alla fall... Finns det andra hetro-män som gjort samma saker?
I min ungdom har jag sugit av en kille en gång och runkat åt en annan kille vid några få tillfällen. Och själv fått samma behandling. Intresserad av könet och sexet men inte kroppen i övrigt. Skulle tro att det är ett ganska vanligt beteende bland den övervägande majoriteten av män som har en väldigt stark sexualdrift. Men dom flesta skulle aldrig erkänna det för sin kvinnliga partner. Absolut inte jag.
Jag är 25 år och ser mig som hetro. Men fantiserar om att ha sex med män. Helst äldre män. Vet inte var attraktionen kommer ifrån, men har sedan jag var 15 fantiserat om att låta äldre män njuta av min kropp. Lever nu som sambo med en tjej som vet om mina fantasiser, men hon säger att hon inte är redo att låta mig testa.. Så det lär väl aldrig bli av.
Ser mig som hetero men hr sex med killar ibland, gillar att hångla mycket...
Jag lever i stabilt heteroförhållande sedan tolv år tillbaka, och ser mig som hetero. Men jag har själv testat att ha sex med killar (vid två olika tillfällen), både att suga kuk och få den i baken. Måste säga att jag njöt mycket av båda delarna och skulle gärna vilja göra om det.
Delar också känslan av att dras till just sexet och kuken, inte män för övrigt.
Min sambo (man, jag är kvinna) testade att runka av/bli avrunkad av en kompis i 12-årsåldern men kom fram till att det inte var något för honom Själv är jag bisexuell och det vet han så jag tror inte att han ljuger om att det inte var något för honom
Inte i vuxen ålder. Känner ingen sån trängtan. Känner inget äckel men gillar inte saker i analen och kukar väcker nåt slags minnen av omklädningsrum med tonåringar som smet från att duscha. Vilket var äckligt.
Inte i vuxen ålder. Känner ingen sån trängtan. Känner inget äckel men gillar inte saker i analen och kukar väcker nåt slags minnen av omklädningsrum med tonåringar som smet från att duscha. Vilket var äckligt.
Ja, innan mitt nuvarande förhållande så träffade jag en annan hetero man för runk och sug. Jag blir inte kär i män , men kåt av att se och känna på en kuk.
Inte tusan kan man känna sexuellt intresse för män och/eller ha sex med dem och samtidigt se sig som hetro.
Då är man ju bög eller bi. Absolut inte hetro iaf.