• Anonym (hetro-man)

Hetro-män: Har ni haft någon form av sex med en annan man?

Själv har jag gett och fått oralsex och onani, i olika situationer, utan att vara bi, enligt mig själv i alla fall... Finns det andra hetro-män som gjort samma saker? 

• Svar på tråden Hetro-män: Har ni haft någon form av sex med en annan man?
  • Anders 386

I min ungdom har jag sugit av en kille en gång och runkat åt en annan kille vid några få tillfällen. Och själv fått samma behandling. Intresserad av könet och sexet men inte kroppen i övrigt. Skulle tro att det är ett ganska vanligt beteende bland den övervägande majoriteten av män som har en väldigt stark sexualdrift. Men dom flesta skulle aldrig erkänna det för sin kvinnliga partner. Absolut inte jag.Cool

• ungtupp

Jag är 25 år och ser mig som hetro. Men fantiserar om att ha sex med män. Helst äldre män. Vet inte var attraktionen kommer ifrån, men har sedan jag var 15 fantiserat om att låta äldre män njuta av min kropp. Lever nu som sambo med en tjej som vet om mina fantasiser, men hon säger att hon inte är redo att låta mig testa.. Så det lär väl aldrig bli av.

• Anonym (LL)

Ser mig som hetero men hr sex med killar ibland, gillar att hångla mycket...

• Norrort43
    Anonym (blir kåt) skrev 2013-02-16 07:53:55 följande:

Hur kom ni på att ni skulle runka/suga av varandra?
    Hur började ni?
    Var det väldigt skönt?
    Hur kändes det att runka en annan kille och han njöt av det?
    Hur kändes det att suga hans kuk?
    Hur kändes det att han runkade åt dig?
    Var det jätteskönt när han sög dig?
    Gjorde ni det samtidigt på varandra?    
    Sprutade ni båda två?  

Gjorde ni om det nån mer gång?

Jag är kvinna ska jag säga men tänder väldigt av att se två män ha sex med varandra.   
    Sökte kontakt
    Lite trevande
    Ja mycket
    Enormt spännande och han njöt
    Enormt upphetsande
    Enormt upphetsande
    Ja mycket
    Ja
    Ja

Ja självklartFlört
  • Anonym (samma)
    Anonym (Man 50+) skrev 2013-02-16 09:31:01 följande:
    Jag ser det som att jag är hetero, men tänder på kukar. Jag tycker inte om att kyssa män, jag tycker inte om att krama män, jag blir inte förälskad i nån man, jag skulle inte vilja leva med nån man etc. Jag är alltså inte homo, inte heller bi i egentlig mening.

Jag har haft sex med män, sugit och haft analsex, men där tar det stopp. Så jag har en dragning åt bi-hållet, men bara rent sexuellt, aldrig emotionellt.

Jag tycker det är häftigt att runka och suga en annan man. Jag tycker också om att sätta på och bli påsatt. Jag gillar att ta sprutet i munnen och svälja.
    Jag är lite på samma sätt. Har dock inget emot att hångla med en man. Men jag skulle aldrig kunna bli kär i en man eller tända på en man, det är helt sexuellt. När jag är kåt så tänder det mig enormt med tanken på sex med en man. Men när jag kommit så kan jag känna det lite motbjudande.

Du verkar ju var lika ombytlig som jag. Det finns enormt många binyfikna som vill vara passiv, bli påsatt och suga. men inte så många som vill vara aktiva. Själv skulle jag gärna ha en man som kk som är switch och turas om att vara den som blir "tvingad" att tillfredsställa.
  • TomJohn

Jag lever i stabilt heteroförhållande sedan tolv år tillbaka, och ser mig som hetero. Men jag har själv testat att ha sex med killar (vid två olika tillfällen), både att suga kuk och få den i baken. Måste säga att jag njöt mycket av båda delarna och skulle gärna vilja göra om det. 

Delar också känslan av att dras till just sexet och kuken, inte män för övrigt. 

• Anonym (Sambo)

Min sambo (man, jag är kvinna) testade att runka av/bli avrunkad av en kompis i 12-årsåldern men kom fram till att det inte var något för honom Själv är jag bisexuell och det vet han så jag tror inte att han ljuger om att det inte var något för honom

• Med Lem

Inte i vuxen ålder. Känner ingen sån trängtan. Känner inget äckel men gillar inte saker i analen och kukar väcker nåt slags minnen av omklädningsrum med tonåringar som smet från att duscha. Vilket var äckligt.

• Med Lem

Inte i vuxen ålder. Känner ingen sån trängtan. Känner inget äckel men gillar inte saker i analen och kukar väcker nåt slags minnen av omklädningsrum med tonåringar som smet från att duscha. Vilket var äckligt.

• Honungsbiet

Ja, innan mitt nuvarande förhållande så träffade jag en annan hetero man för runk och sug. Jag blir inte kär i män , men kåt av att se och känna på en kuk.

• Anonym (Tok)

Inte tusan kan man känna sexuellt intresse för män och/eller ha sex med dem och samtidigt se sig som hetro.
    Då är man ju bög eller bi. Absolut inte hetro iaf. Spöke   

Svar på tråden Hetro-män: Har ni haft någon form av sex med en annan man?