• Anonym (lustlös)

Jag sa att jag inte gillar att suga längre, då vill han göra slut!

Vi har varit tillsammans i 2 år och jag brukade väl vara lite mer vild i sängen än jag är nu. Han sa "ikväll ska du suga min kuk" och jag sa att jag inte känner för det. Då blir han irriterad och säger att jag aldrig vill göra det längre, att jag är en 'sån där' som aldrig vill suga längre när jag har fått killen fast. Jag tycker det är extremt taskigt att säga så.

Samtidigt så vet jag inte vart min sexlust har tagit vägen. Tog ut min p-stav ett tag sen och sen dess har vi bara kört avbrutet. Killen säger att jag är mer emotinellt stabil, men jag känner att jag BARA har sexlust när jag har ägglossning och då blir jag frustrerad för att han inte kan komma i mig. Samtidigt brukade det inte hindra mig förut, jag onanerade up till 3 ggr per dag och hade sex (med killen eller själv) minst en gång per dag. Nu blir det kanske en gång i veckan. Så jag förstår hans frustration men VAR ÄR MIN SEXLUST?!

Snälla hjälp innan detta tar död på vårt förhållande.

• Svar på tråden Jag sa att jag inte gillar att suga längre, då vill han göra slut!
  • Fröken reserverad
    Anonym (lustlös) skrev 2013-01-30 08:44:58 följande:
    Nej jag blir inte stressad över att inte ha preventivmedel. Men nånting måste det ju vara, och jag har ingen aning om vad! Jag vill bara inte ha sex. Tänder inte ens på mina vanliga fantasier.

Ring din gyn och kolla upp dins hormoner.
    Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (iris)
    Fröken reserverad skrev 2013-01-30 08:48:58 följande:

Ring din gyn och kolla upp dins hormoner.
    Håller med.

Dina hormoner kan vara i obaland TS. Hur länge sen är det du tog ut p-staven?
  • Anonym (lustlös)

Ca 4 månader sen. Har haft mens regelbundet sen dess. Sån pinsam grej att fråga om bara :-S.

• Anonym

Skaffa en preventivmedel och ta en rejäl funderare över om din brist på lust helt enkelt beror på att du inte tänder på din partner.Hade jag en man som uttryckte sig som du beskriver i TS hade jag inte heller haft lust.Hur är ert förhållande i övrigt???

• Anonym (Erfaren Q)

För mig låter det inte som att ditt/ert problem är att du slutat gilla att suga honom utan att problemen är något helt annat.
    Ni bör nog ömsesidigt och gemensamt börja kommunicera om de verkliga problemen och att finna lösningar.

• Anonym (Kåt)
    Anonym (Erfaren Q) skrev 2013-01-30 09:49:48 följande:
    För mig låter det inte som att ditt/ert problem är att du slutat gilla att suga honom utan att problemen är något helt annat.
    Ni bör nog ömsesidigt och gemensamt börja kommunicera om de verkliga problemen och att finna lösningar.
  • Anonym (iris)
    Anonym (lustlös) skrev 2013-01-30 08:57:08 följande:
    Ca 4 månader sen. Har haft mens regelbundet sen dess. Sån pinsam grej att fråga om bara :-S.
    Hormonerna kan ändå vara i obalans (kanske i kombination med livet i övrigt?). Det är individuellt hur lång tid det tar innan kroppen vänjer sig tillbaka, för mig tog det drygt ett år (enligt barnmorskemottagningen var det precis lika normalt med ett år som med 2 veckor).

Är det nåt annat i livet som inte riktigt är som du vill? Jobb, boende, vänner? Är ni överens i barnfrågan (eventuell barnlängtan)?

Det var inte ett smidigt sätt av din kille att ta upp sexlustproblemet men samtidigt kan jag förstå att ni båda är frustrerade. Prata med varandra.
  • MadlenA

Eh... "Ikväll ska du suga min kuk"? Men hallå! Kan man säga något mer avtändande?

• ulfsas
    MadlenA skrev 2013-01-30 19:22:57 följande:
    Eh... "Ikväll ska du suga min kuk"? Men hallå! Kan man säga något mer avtändande?
    Han verkar ha missuppfattat ordet romantik en smulaGlad
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • PerversMan

Ikväll ska du slaska på min köttpåle?

Ikväll ska du ge min kärlekspinne ett munbad?
  • MadlenA

Ja, PervoSnubbe! Det var också riktigt bra förslag på vad man ska säga för att tända sin kvinna! (OBS ironi)

• PerversMan
    MadlenA skrev 2013-01-31 08:05:45 följande:
    Ja, PervoSnubbe! Det var också riktigt bra förslag på vad man ska säga för att tända sin kvinna! (OBS ironi)

Jo jag fattar ironin...
  • skoladan

Men låt honom göra slut då. Herre Gud, komma där och beställa, som om han var på nån himla restaurang.
    Här ska inte beställas någonting.

• Anonym (phibetakappa)

Men nu är man faktiskt inte förälskad hela livet. Det är fullt normalt att lusten både går i vågor och trappas ner 12-18 månader efter att man blir förälskad.

När jag och min man var nykära låg vi i sängen hela dagen och älskade 6 gånger på 12 timmar, vacklade ut hjulbenta med könsskav och slukade varsin hel pizza plus efterrätt, ungefär.

Idag, 14 år senare, är det ungefär en gång i veckan. Och vi är faktiskt båda okej med det.

Sen är drift även individuellt men det ska aldrig komma som en överraskning att man får mindre lust efter 12-18 månader. För om kroppen hade hållits igång på den nivån hormonellt jämt så hade vår hjärna blivit gaga och hjärtat riskerat att lägga av, enligt den föreläsning om kärlekens kemi som jag var på för något år sen.

• zfinxx

Du verkar ha en väldigt barnslig kille. Tillfredställer han dig? Får han dig att njuta? Ge honom en spark därbak annars

kram
  • Anonym
    Jag skulle tända på den kommentaren iaf. Gillar att bli beordrad och "tvingad" .
Svar på tråden Jag sa att jag inte gillar att suga längre, då vill han göra slut!