Får man göra hur som helst
Jag har 3 barn tillsammans med en kille å för snart 2 år sedan gicj vi isär pga att han var otrogen med tjejen han är tillsammans med nu. Dom vart tillsammans innan jag ens hade flyttat ut å ljög om allt. Under den tid vi var tillsammans så brydde han sig inte speciellt mycket om barnen å det skyller han på att han jobbade.
När vi gick isär uppmålade han och hans nuvarande honom till en superpappa hon säger att han alltid vart det (hur hon kan veta det vet jag inte eftersom dom träffades för typ 2 år sedan) å hon var inte ett dugg sämre själv. Jag får hela tiden höra hur å vad jag ska göra å dom nedverderar mig som förälder mest hela tiden då har jag ändå tagit hand om barnen hela tiden då ha inte "orkat" vart på utvc , föräldrarmöten mm mm mm. Dom har ljugit å sagt saker som jag inte gjort , har även gjort en polisanmälan på mig där dom hävdar att jag har hotat henne med stryk vilket inte stämmer alls. Jag har försökt få till nån form av samarbetssamtal för jag känner att denna situation vi har idag inte håller. Han vill inte ha nått med mig å göra å göra , vill inte träffa mig självå det i respekt gentemot hanns nya för så gör man inte i ett förhållande säger han. Men när vi var tillsammans visa han noll respekt , han har ändrats något fruktansvärt å då inter till det bättre det är knappt nån som vill ha nått med honom å göra längre.
Dottern bor hos honom å dom andra 2 hos mig. Dottern skulle vara här på lovet men nu får hon inte det i mer än nån dag pga att hon tagit hål i öronen , han anser inte att jag är kapabel till att göra rent hålen en vecka å det grundar han på att dom vart infekterade sist hon tog å han anser att det är mitt fel.
Vi har gemensam vårdnad kan han verkligen neka mig att ha mina barn pga en sån sak?