Vad hade varit värst om du fick reda på att din kille var BI?
Skulle det vara jobbigt att få reda på att killen du dejtar / är ihop med är bisexuell. Vad skulle vara värst enligt dig. Läs och välj!
Skulle det vara jobbigt att få reda på att killen du dejtar / är ihop med är bisexuell. Vad skulle vara värst enligt dig. Läs och välj!
Hur många av er antar att någon är straight tills personen säger något annat? Dejtar jag någon brukar jag av nyfikenhet fråga vad de har för sexuell läggning. Om de ljuger och jag får reda på det, så skulle jag bli sur. Men jag skulle aldrig anta att en kille är straight bara för att han är intresserad av mig! Och om någon aldrig hade frågat, och sen blir för att personen "inte har berättat"... sorry, men hur ofta kommer straighta personer ut som hetero?
Nimcoppop- På vilket sätt menar du att jag har något emot bisexuella människor? Förklara gärna exakt vad du menar med det grova uttalandet!!
Förstår inte riktigt frågan. Menar du att han skulle varit otrogen, eller?
Den som säger att hen skulle göra slut om hen kom på att partnern var bisexuell kan vara övertygad om att om partnern verkligen är det så kommer partnern att ljuga om det.
Intolerans är grogrunden för att ens partner börjar ljuga om olika saker. En förutsättning för ett ärligt förhållande är att man har en stor tolerans för varandras tankar.
Man måste också lära sig skilja på tankar och handlingar.
Hade inte brytt mig alls om han var BI. Kan inte förstå varför man skulle bli illa berörd av det.
Min man kom för nåt år sen fram till att han nog är bisexuell. Vi har varit tillsammans i närmare 10 år och jag tycker inte att det känns ett dugg jobbigt.
Att jag inte fick se honom passionerat hångla med en annan kille ;)
Jag tog mod till mig och berättade för min fru efter ca 1 år tillsammans att jag hade sexat med en kille. Hon blev lite chockad o frågade en massa frågor, sen va det inte så mycket mer med det.