Vill onanera men då tappar jag lusten till min partner.
Hej!
Jag älskar min partner mer än allt annat på jorden men saken är den att när jag blir ensam hemma så kan jag få en otrolig lust att onanera till porr, kan även bli så om vi ser en film och så har de sex i film och man får se könsorgan, då tänker jag "den skådespelaren var sexig den har säkert varit naken i någon mer film, det måste jag kolla upp" (Inget min sambo vet). Har pratat med min bästa vän om mina problem och har fått som svar att jag är porrskadad etc. När jag blir så där kåt på en skådespelare eller någon kroppsdel skulle jag liksom ändå inte använda kåtheten på min partner.
Jag vill ha sex med min partner som förut, då när vi gick i gymnasiet kunde vi ha sex 3 ggr per helg då onanerade jag också kanske 1-2gånger/veckan men nu när vi bor tillsammans har vi sex kanske 1 gång/veckan och OM jag onanerar blir det inte ens det. Jag onanerar inte ofta eller så men när jag gör det förstör det för mig tycker jag.
Efter att jag onanerat och fått orgasm frågar jag mig själv "Varför gjorde du sådär? Det är ju mycket skönare att ha sex." och så känner jag stor ånger för att jag inte väntat till att vi kunde ha sex.
Min sambo vet inte att jag känner såhär eller att det blir såhär för mig, jag har ljugit om att jag inte skulle kunna kolla på porr eller onanera för att jag har min partner och inte behöver det.
Jag har kollat många forum och sökt på mitt problem men känner inte att det finns någon tråd som träffar rätt och jag har tänkt söka upp kurator för att berätta om hur jag känner och förhoppnings vis få en del råd.
Jag är sjukt orolig.
Tacksam för frågor och svar