Wavva81 skrev 2013-02-10 08:42:16 följande:
Hej hej, Japp jag åt rent (3 påsar) om dagen i tre månader och gick då ner 35 kilo :) Cambridge är intaget/används på överviktsenheterna på huddinge och karolinska.(stephen rössner) Mycket konstigt att din läkare säger nej till dig då jag hade både hjärtsvikt, högt blt och vatten i lungorna när kag började denna diet. Alla näringsämnen kroppen behöver finns i shaksen och är garanterat inte skadliga för kroppen. Men man måste köpa dom av en rådgivare, då inte vem slm helst ska kunna inhandla dom. Jag vart snabbt mycket bättre från mina sjukdomar i takt med att vikten stadigt minskade. Ångrar mig inte en enda sekund. Har gått ner 55 kilo och hållt vikten i 9 år nu. Utan min rådgivare och cambridge shakes så skulle jag aldrig ha klarat av att gå ner i vikt. Lycka till nu och kramar från mig
Tack.
Jag gick på ck -06 o gick ner 40 kg på 13 v.Mådde dock inte bra,var konstant trött o hade galstensanfall ofta.Kunde dock inte opas pga vikten.
Sen vart jag utfryst o mobbad av min familj så jag vart allvarligt depp o började äta allt utom de jag skulle. Vägde då som du gjorde när du började med ck.
Nu måste jag gå ner mer än 2/3 delar utav min vikt för att bli normalviktig. Så det är nog pga min extrema vikt som jag helst inte ska gå på någon diet under 800 cal någon längre tid.
Dock ska jag ge ck en sista chans.