• Kofot

Varför är du vaken nu?

Varför är du vaken?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varför är du vaken nu?
  • Ojsan
    La Lola skrev 2013-02-10 01:41:53 följande:
    En helg i månaden tror jag...
    Du bor häromkring alltså?
    japp :) jag minns du skrev i somras nånting om vart du bodde så jag var tvungen att fråga, ja jag bor i den tråkiga  "förorten" mellan din ort och staden :)
  • Karin 748
    taquine skrev 2013-02-10 01:44:26 följande:

Ja missade alltObestämd någon som kan berätta om det var någon "bra" som gick vidare? Typ Sean Banan obs* ironi*
    Klart Bananen gick vidare. Han och Hoffsten. Så hyfsad spridning. Överlag bättre startfält (bredare om inte annat) än förra veckan. *nörd*
  • Texasthecat

Förutom att jag har en lillfjutt i magen som försöker krossa min urinblåsa större delen av dygnet så har jag ingen ork till att gå och jaga bort hundar från sängen...

Go suck on a lemon or something...
  • Jodyanna
    Karin 748 skrev 2013-02-10 01:32:19 följande:
    Härligt att höra höll jag på att säga.. Men guuud vad tråkigt detta är. Eller går det framåt för dig??
    neee, går inte frammåt här... för dig då?
  • Karin 748
    Jodyanna skrev 2013-02-10 02:16:17 följande:
    neee, går inte frammåt här... för dig då?
    håller på, stannar av, börjar igen kommer igång lite lite mer..stannar av osv.. Ingen framåtplan här inte. Kommer ju vara ett trött vrak när det väl händer något. 
  • yndra

For att kl ar 17.07 har borta och kidsen har inte fatt middag an

• pluvdo

Jag var dum nog att godkänna att min fruktansvärt högljudda stationära dator skulle installera uppdateringar och först därefter insåg jag att det var nästan 150 stycken. Så den har stått och tuggat ett bra tag nu och lär väl fortsätta minst en halvtimme till. Irriterande att det inte går att välja att datorn skall stänga av sig automatiskt när den är klar. Nåja.

• solstril

För att jag väntar på att min 19-årige son ska komma hem från krogen, kan inte somna innan jag vet att han är hemma.

• idis78

För att min 3- åring tycker 04.10 är en bra tid att gå upp..,

• lövet2
    Kofot skrev 2013-02-10 00:43:17 följande:
    Vad läser du?
    Jag lever, pappa. En bok om Utöya.
  • La Lola
    Ojsan skrev 2013-02-10 01:47:53 följande:
    japp :) jag minns du skrev i somras nånting om vart du bodde så jag var tvungen att fråga, ja jag bor i den tråkiga  "förorten" mellan din ort och staden :)
    Jaha!
    Vet du vad restaurangen heter här? De finns på Facebook om du vill hålla utkik efter deras evenemang.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Chockocola
    solstril skrev 2013-02-10 03:47:31 följande:
    För att jag väntar på att min 19-årige son ska komma hem från krogen, kan inte somna innan jag vet att han är hemma.

Ohh där har man varit många gånger. Försökt att sova men då med kläderna på och mobilen under kudden, beredd att rusa ut till bilen för att hämta hem tonåringar. Jobbig tid:(((
Svar på tråden Varför är du vaken nu?