• ettmirakel

Emmaljunga 2011 modell. BILD

min svärmor köpte vagn till mig och min kille så vi slapp men saken är det, jag har inte varit me när dom köpte den endast bilder, och undrar om det är någon som haft just denna modellen den är en 2011 combi duo tror jag vet inte riktigt är inte säker,

sen vad kostar den i prisklass vi köpte den begagnad av min svärmors kompis för 2000 riktigt hyffsat pris tycker jag,
     men tycker ni denna färgen på vagen hade passat en flicka också tycker mer det ser ut som pojkvagn. men min mamma sa att om man lägger lite rosa så blir det jätte fint

hon har haft två barn som legat i vagnen och sa att dom inte hade använt sittdelen knappt och det är i jätte fint skick som jag har sett på bilder också och min kille ÄLSKAR vagnen ska få hem den idag så jag kan få se på den men skriv gärna vad ni tyckte om vagnen och om den är hållbar är så orolig har ju inte varit med

Kramis

• Svar på tråden Emmaljunga 2011 modell. BILD
  • ettmirakel
    Bebbe3 skrev 2013-02-12 14:50:21 följande:
    Jag går in i vecka 16 på torsdag :) RUL för mig är den 6 mars, längtar jätte mycket :D
    BF 7 augusti om inte RUL säger annat :)
    Ditt första barn? 

japp första barnet och första gången jag är gravid över huvudtaget så fruktansvärt nervös. men tror allt är bra har inte fått hörta hjärtljud ingenting! endast 2 postivia grav test & ingen mens på 4 och en halv månad haha. och vet inte riktigt om jag har känt sparkar i magen .. men tror jag har det så ska få se min bebis för första gången imorgon men har mage och när jag ligger ner och håller in magen så får jag bula nere på magen jätte mysigt.

min är beräknad enligt mensen 14 juli, men får se imorgon vad dom säger kanske det ändras hihi {#emotions_dlg.flower}
  • Bebbe3
    ettmirakel skrev 2013-02-12 14:53:54 följande:

japp första barnet och första gången jag är gravid över huvudtaget så fruktansvärt nervös. men tror allt är bra har inte fått hörta hjärtljud ingenting! endast 2 postivia grav test & ingen mens på 4 och en halv månad haha. och vet inte riktigt om jag har känt sparkar i magen .. men tror jag har det så ska få se min bebis för första gången imorgon men har mage och när jag ligger ner och håller in magen så får jag bula nere på magen jätte mysigt.

min är beräknad enligt mensen 14 juli, men får se imorgon vad dom säger kanske det ändras hihi {#emotions_dlg.flower}
    Det finns en doppler man kan lyssna på bebis själv innan BM gör det :)
    Gjorde det och hörde bebis först i vecka 14.
    Sparkar kände inte jag med första fören runt vecka 20, efter det, känner den här bebisen nästan hela tiden :)
    Mitt tredje barn nu!

• ettmirakel
    Bebbe3 skrev 2013-02-12 15:01:52 följande:
    Det finns en doppler man kan lyssna på bebis själv innan BM gör det :)
    Gjorde det och hörde bebis först i vecka 14.
    Sparkar kände inte jag med första fören runt vecka 20, efter det, känner den här bebisen nästan hela tiden :)
    Mitt tredje barn nu!

så mysigt men våga inte mig på det där  med doppler, om jag ska va ärlig morsan sa att jag skulle vänta istället gör bara en orolig om man inte hittar hjärtljud. :O

jag läste att efter första grav kan man känna sparkar och sånt tidigare och få mage mycket tidigare så mysigt . hoppas på att känna något snart , {#emotions_dlg.flower}

hur gamla är dina barn nudå kramis :)
  • Bebbe3

Va väldigt orolig för hjärtljudet jag med då jag inte hitta det, men sen lyssnade jag nere vid hårfästet och där hörde jag ett svagt brus :)
    Ja det stämmer, kände andra barnet redan i vecka 13 :) kände den här i vecka 8-9 redan så det stämmer :)
    Den äldsta är 3 1/2 och minsta är 1 1/2 :) blir ca 22 månader mellan minsta och den här.

• ettmirakel

okej aw så mysigt min kille är hemma nu så vi ska lägga oss och kolla tv han älskar och vara nere och hålla på med min mage han längtar tills han kan känna att det sparkar också pussar han hela tiden magen hihi :)

så ja vi får hoppas att allt är bra imorgon på rul och att där en frisk växande bebis i magen.

lägger ut bild imorn & berättar hur det gick kram på dig ! :)

• Bebbe3

Åh vad mysigt :)

Ja gör det, ska bli spännande och se och veta :) Kram

• Bebbe3
    ettmirakel skrev 2013-02-12 17:31:36 följande:
    okej aw så mysigt min kille är hemma nu så vi ska lägga oss och kolla tv han älskar och vara nere och hålla på med min mage han längtar tills han kan känna att det sparkar också pussar han hela tiden magen hihi :)

så ja vi får hoppas att allt är bra imorgon på rul och att där en frisk växande bebis i magen.

lägger ut bild imorn & berättar hur det gick kram på dig ! :)
    Hur gick det på RUL? :) Va det en liten tjej där inne? :)
    Kram 
  • ettmirakel

här är bild på bebisen fick ingen bra bild :( BUHU..  men ska tillbaka nästa vecka på fredag och dom skulle kolla hjärtat en gång till
     men på skärmen var bebis jätte livlig och mådde jätte bra, vinka till och med på mamma och pappa hihi <3 allt var bra i magen men dom ville dubbelkolla hjärtat hon sa klart och tydligt du behöver inte vara orolig allt är jätte fint och hjärtat slår bra!

så får bli 3 nya olika bilder nästa vecka SUPER KUL.

& könet kunde dom inte se så får kolla det också nästa gång om det går hihi..
    så roligt att äntligen fått se mitt hjärta är så glad och lycklig tänkt på det hela dagen

KRAMIS ALLA <3 <3
  • Bebbe3

Åh vad mysig :D
    Då får du uppdatera igen :)
    Längtar jag ju ännu mer tills jag ska på RUL :P

• Madelen21

denna vagn är nog från typ 2004 skulle jag gissa har haft en sån förut och om du kollar på emmaljunga från 2011 så har dom inte den där skärmen ut på sufletten. jag har nu en annan emmaljunga fast en 07.

• ettmirakel
    Bebbe3 skrev 2013-02-14 08:23:23 följande:
    Åh vad mysig :D
    Då får du uppdatera igen :)
    Längtar jag ju ännu mer tills jag ska på RUL :P

här är dom nya bilderna och vi fick veta att det är en flicka ! och allt var super bra med henne fick se henne i 3d, och då drack hon fostervatten såg såå löjligt ut när hon öppnade och stängde munnen haha! men gud så roligt nu är det bara att handla och man vet till vem <3 namnet än så länge är Amilia & nu vill jag tiden ska gå ännu fortare !! GUD hihi {#emotions_dlg.flower}
  • Bebbe3

Grattis :D tror jag kommer få en pojke till, känner det på mig :/
    Vad roligt :)

• ettmirakel
    Bebbe3 skrev 2013-02-23 16:14:57 följande:
    Grattis :D tror jag kommer få en pojke till, känner det på mig :/
    Vad roligt :)
    Tack så mycket :D. När vare du skulle på RUL? :D
  • tina03

Det där är en modell som är ca 10 år gammal. men är den i fint skick och ni trivs spelar inte det någon roll. grattis till tillökningen!

• ettmirakel
    tina03 skrev 2013-02-25 20:14:50 följande:
    Det där är en modell som är ca 10 år gammal. men är den i fint skick och ni trivs spelar inte det någon roll. grattis till tillökningen!
    fick veta att det var från 08, men det är jätte fin och knappt använd såg ut som en helt nu vagn nu när vi fick hem den ÄNTLIGEN, hehe :P
Svar på tråden Emmaljunga 2011 modell. BILD