• Bebbe3

Emmaljunga 2011 modell. BILD

Tycker det är en jättefin vagn, har själv den färgen och väntar förhoppningsvis en flicka i sommar :)
    Kommer ha den oavsett kön :) 

• Bebbe3
    ettmirakel skrev 2013-02-12 14:29:55 följande:

tror jag också kommer ha det :D , ja den är jätte fin vad betala du för din :) kramis
    Jag betalade 1200 för min i november 2011 :) 
    Ända felet med den är att hjulen behöver bytas då det är punka på dom jämt :(
    Kram 
  • Bebbe3
    ettmirakel skrev 2013-02-12 14:35:37 följande:

min svärmor betala 2000 för denna, men det är väl värt eller för mycket jag vet inte.. är helt ny på vagnar vad dom kostar beg osv :o
    Svårt att säga vad ett bra pris på en begagnad vagn är, beror helt på vilket skick den är i osv :)
    Så här ser min ut :) 
    När har du BF? :)

• Bebbe3
    ettmirakel skrev 2013-02-12 14:48:02 följande:

jag är i vecka 19 (18+1) ska på RUL imorgon är så nervös haha. dudå ? :D
    Jag går in i vecka 16 på torsdag :) RUL för mig är den 6 mars, längtar jätte mycket :D
    BF 7 augusti om inte RUL säger annat :)
    Ditt första barn? 
  • Bebbe3
    ettmirakel skrev 2013-02-12 14:53:54 följande:

japp första barnet och första gången jag är gravid över huvudtaget så fruktansvärt nervös. men tror allt är bra har inte fått hörta hjärtljud ingenting! endast 2 postivia grav test & ingen mens på 4 och en halv månad haha. och vet inte riktigt om jag har känt sparkar i magen .. men tror jag har det så ska få se min bebis för första gången imorgon men har mage och när jag ligger ner och håller in magen så får jag bula nere på magen jätte mysigt.

min är beräknad enligt mensen 14 juli, men får se imorgon vad dom säger kanske det ändras hihi {#emotions_dlg.flower}
    Det finns en doppler man kan lyssna på bebis själv innan BM gör det :)
    Gjorde det och hörde bebis först i vecka 14.
    Sparkar kände inte jag med första fören runt vecka 20, efter det, känner den här bebisen nästan hela tiden :)
    Mitt tredje barn nu!

• Bebbe3

Va väldigt orolig för hjärtljudet jag med då jag inte hitta det, men sen lyssnade jag nere vid hårfästet och där hörde jag ett svagt brus :)
    Ja det stämmer, kände andra barnet redan i vecka 13 :) kände den här i vecka 8-9 redan så det stämmer :)
    Den äldsta är 3 1/2 och minsta är 1 1/2 :) blir ca 22 månader mellan minsta och den här.

• Bebbe3

Åh vad mysigt :)

Ja gör det, ska bli spännande och se och veta :) Kram

• Bebbe3
    ettmirakel skrev 2013-02-12 17:31:36 följande:
    okej aw så mysigt min kille är hemma nu så vi ska lägga oss och kolla tv han älskar och vara nere och hålla på med min mage han längtar tills han kan känna att det sparkar också pussar han hela tiden magen hihi :)

så ja vi får hoppas att allt är bra imorgon på rul och att där en frisk växande bebis i magen.

lägger ut bild imorn & berättar hur det gick kram på dig ! :)
    Hur gick det på RUL? :) Va det en liten tjej där inne? :)
    Kram 
  • Bebbe3

Åh vad mysig :D
    Då får du uppdatera igen :)
    Längtar jag ju ännu mer tills jag ska på RUL :P

• Bebbe3

Grattis :D tror jag kommer få en pojke till, känner det på mig :/
    Vad roligt :)

Svar på tråden Emmaljunga 2011 modell. BILD