• orpon

Alla vi som inte får posta anonymt

Här kan alla vi samlas som inte får posta anonymt, vi som får sitta på FLs avbytarbänk ett tag, vi som säger vad vi vill och får sota för det Tyst

Du kan posta inlägg som anonym först fr.o.m. 2013-02-13 13:06:01
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-07 12:52
    Härligt, en vänlig moderator flyttade tråden till "ironi & satir"

Det mesta ironiska av allt med det är ju att trådens namn " Alla vi som inte får posta anonymt" liksom blir lite konstig då man inte KAN posta anonymt här!

Moderator, jag vill att ni flyttar tråden tillbaka till "känsliga rummet"!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 09:11
    BTW, Mod nekade mig att flytta tillbaka tråden då den inte diskuterade ett "känsligt" ämne... Bullshit säger jag. Mod Tycker att tråden är lite för populär när ämnet är avstängningar/bestraffningar på FL.
  • Svar på tråden Alla vi som inte får posta anonymt
  • orpon

Kul att tråden lever fortfarande trots att k*mmunisterna flyttade den till sandlådan...

• orpon

Btw, imorron får jag tillbaka min anonymitet igen efter typ 1 månads avstängning Skrattande Den ryker nog snart igen...

• seriös

Åh nej, jag får inte posta anonymt, jag som använt den funktionen såååååå mycket...

• MrsPenn

Det måste du ha gjort, har aldrig sett dig förr.. . ^_^

seriös skrev 2013-09-05 18:19:59 följande:
    Åh nej, jag får inte posta anonymt, jag som använt den funktionen såååååå mycket...

Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • kaffe

Är det någon som anmält sej själv? Jag är lite sugen på att göra det bara för att testa och se vad som händer på andra sidan planket.  Sjukt, jag vet, men hur ska man annars få reda på det.

• felix le chat

Jag brukar bara bli smälld på fingrarna när jag påstår att alla trolltrådar är just trolltrådar.

Man får inte säga troll, det är som The N-World.  

• VVPeter
    jaghopparhögt skrev 2013-09-01 22:38:19 följande:
    Hur mycket måste man bråka för att få anonymitetsfunktionen avstängd? Eller måste an bråka anonymt?

Två inlägg tog det för mig efter att tidigare ha varit mönsterfånge i flera år.
  • Isnogood
    VVPeter skrev 2013-09-06 21:41:53 följande:

Två inlägg tog det för mig efter att tidigare ha varit mönsterfånge i flera år.

Ibland så räcker det med ett   
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • felix le chat
    kaffe skrev 2013-09-06 21:31:59 följande:
    Är det någon som anmält sej själv? Jag är lite sugen på att göra det bara för att testa och se vad som händer på andra sidan planket.  Sjukt, jag vet, men hur ska man annars få reda på det.

Om du skriver nått anonymt och sedan anmäler det själv med ditt ordinarie nic så kan du
    säkert få en diagnos 
  • MrsPenn

Hahaha underbart. Jag skrev ett inlägg som anonym (de jag gör på ett år kan räknas på några få par händer) och direkt fick jag anonymitet borttagen.

Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • LoPax

Får inte vara anonym på en vecka. Sånt trams. 

Jag menar det jag skriver, och ingenting annat.
Svar på tråden Alla vi som inte får posta anonymt