• orpon

Alla vi som inte får posta anonymt

Här kan alla vi samlas som inte får posta anonymt, vi som får sitta på FLs avbytarbänk ett tag, vi som säger vad vi vill och får sota för det Tyst

Du kan posta inlägg som anonym först fr.o.m. 2013-02-13 13:06:01
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-07 12:52
    Härligt, en vänlig moderator flyttade tråden till "ironi & satir"

Det mesta ironiska av allt med det är ju att trådens namn " Alla vi som inte får posta anonymt" liksom blir lite konstig då man inte KAN posta anonymt här!

Moderator, jag vill att ni flyttar tråden tillbaka till "känsliga rummet"!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 09:11
    BTW, Mod nekade mig att flytta tillbaka tråden då den inte diskuterade ett "känsligt" ämne... Bullshit säger jag. Mod Tycker att tråden är lite för populär när ämnet är avstängningar/bestraffningar på FL.
  • Svar på tråden Alla vi som inte får posta anonymt
  • Frontline

Jag får skriva anonymt men gör aldrig det och skriver vad jag vill ändå

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Rosana

Finns det NÅGON här, som inte fått sin anonymitet indragen, någon gång? Trots alla (inklusive mig själv)  PK:are här?  Får posta anonymt, men väljer att "träda fram". För jag har hållit mig på mattan.Idag åtminstone. Tycker inte att det är så svårt egentligen...Finns mattor med mycket utrymme.Också.

• cloudberry79

Jag skriver aldrig anonymt, utan skriver vad jag tycker med mitt vanliga nick, så jag har aldrig fått anonymiteten indragen. Däremot har jag fått skrivförbud i 24 timmar

(M)amma till V -07 och E -12
  • Virriga Vera

Jag har aldrig fått min anonymitet indragen och när jag skriver, så skriver jag vad jag tycker. Däremot så tycker jag att man inte alltid behöver vara brutalt uppriktig, man kan vara uppriktig utan att vara otrevlig.

• kaffe

Så man kan bli straffad om man inte sköter sej genom att inte få skriva anonymt? Jag som förvisso har ett nick, men ändå är anonym vad händer med mej då om jag hamnar inför FL:s domare?

• Anonym
    kaffe skrev 2013-02-12 19:12:32 följande:
    Så man kan bli straffad om man inte sköter sej genom att inte få skriva anonymt? Jag som förvisso har ett nick, men ändå är anonym vad händer med mej då om jag hamnar inför FL:s domare?
    Du blir straffad även om du skriver anonymt.
  • Anonym

Man inte "straffad" utan orsak.

• LinneaJosie
    kaffe skrev 2013-02-12 19:12:32 följande:

Du kan bli avstängd, i värsta fall.
  • LinneaJosie

Jag har aldrig blivit av med anonymitet, då jag inte skriver anonymt. Jag har dock en gång blivit spärrad 24 h, välförtjänt. Ska inte skriva i genustrådar under pms.

• kaffe
    Anonym skrev 2013-02-12 19:28:29 följande:
    Du blir straffad även om du skriver anonymt.

Men om straffet är att inte få vara anonym... Jag är redan anonym som kaffe. Så mycket till straff är det inte.
Svar på tråden Alla vi som inte får posta anonymt