• Tésan

Hur många barn har du?

Skriv gärna hur många barn du har och hur många du tror att du VILL ha Bara för att vara nyfiken B-)

puss & kram
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många barn har du?
  • LeLove

Röstade på 4 då jag har två + gravid med tvillingar som väntas om några veckor! Vet inte om jag vill ha fler efter dessa men de märker vi om 2-3år

• Kossan mu

har 6 barn och ett fosterbarn+bebis i magen som kommer i mars. så vad blir det. 8 barn. får väl räkna med bonusen som vi har varannan helg åxå. då är vi 9. INGA FLER BARN. BLIR DET.

• hysteria

3, hade vi bott större och jag haft ett bättre betalt jobb så hade det varit aktuellt med fler men om jag skulle bli ensamstående av nån anledning vill jag kunna försörja dom själv.

• Mabaja

Väntar mitt tredje barn till midsommar... Nr 1 är 2 år och 4 mån. Nr 2 är 11 mån

Kan tänka mig en 4a om några år, men det tar vi då- kanske känner oss färdiga när trean är här!

• Tösabiten88

Vi har 5 barn och ska inte ha fler vad vi tycker nu i alla fall.

* Stolt mamma till 4 Töser och 1 Pojke*
  • Meria

3 gossar har jag på 6 och 4 år samt lillen på 6 månader. Väldigt nöjd så

(¨,) Loke -06 & Isak -08 & Mika -12 (,¨)
  • Leilon

Snart 3.

En på 7 år, en på snart 3 år och en som beräknas komma ut om sisådär 19 dagar.

• Emmelié89

Har ett på snart två år o har lillasyster i magen o hon beräknas komma om fem veckor. Kan tänka mig en till om typ tio år,kanske (sambon har tre lite äldre sen innan så isf efter att nån av dom flyttat hemifrån)

• annca

2, och det är gott för oss, och är dessutom två mer än jag för 10 år sedan trodde jag nånsin skulle vilja ha.
    Inte fler här inte!

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • The Doctor

Jag har två men skulle gärna ha ett till. Detta kommer dock inte att ske då sambon inte vill ha fler.

Vi ärver inte jorden från våra föräldrar utan vi lånar den av våra barn.
Svar på tråden Hur många barn har du?