• favorit61

Thai tjej!

Hej på er! Jag är tillsammans med en thai tjej som är 18 år yngre än mig och vi har ett underbart förhållande. Med 4 barn, från 6 till 19 år. Jag har hört så mycket skit om tjejer från Thailand och kanske en del med all rätt men svenska tjejer verkar se det som ett riktigt hot! Vi killar i Sverige måste ju också få träffa utländska kvinnor och nu när vi gör det så är det mycket snack om hur synd det är om dom unga tjejer som kommer hit med gamla gubbarna. Thai tjejerna här i vårt land fyller en så viktig funktion som ni aldrig kan förstå. Vi har ju aldrig klagat på när ni började åka till Grekland Spanien och knulla runt och inte

heller när ni lägger upp er här hemma för för Turkar, Syrianer och OSV. Vi gillar våra vackra fina sexiga, fina Asiater..vad är ni rädda för ni har ju era...
    thai brudar
  • Svar på tråden Thai tjej!
  • Bibbidi

Hot? ... Nej. Allvarligt talat, det är super för er att ni har ett fint och bra förhållande men om man pratar om den stereotypa bilden av enstörig kille/thai tjej så tycker jag faktiskt synd om de tjejerna. Tycker det är lika hemskt när vita tanter flyger ner till Afrika för att hålla på med killarna där. 

Ok vad har alla Syrianer exc med saken att göra (eller din bild?...)? Det är en sak att knulla runt på bådas villkor  det är en helt annan sak när man knullar runt med någon som man betalar/betalar för en. Och då menar jag också killar som tar hit thai tjejer... tjejerna kommer ju oftast inte hit för kärlekens skull - utan för pengarna. Samma nere i Afrika där killar flyttar ihop med gamla tanter. 

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Bibbidi

Skrev snabbt och slarvigt, men du förstår ändå. 

Godnatt. Baby 

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Ripped

Det finns en anledning till att de asiater från de fattigare delarna av sydostasien kommer hit och det är pengar, de vill trygga sin och eventuellt sina barns framtid. Somliga har gått på gatan bättre knulla en äckelgubbe en flera hundra per år.. Att tro något annat är helt befängt. Varför skulle man vilja resa runt halva jorden när man är 25 år och gifta sig med en fet 30-40 år äldre herre? lämna sina vänner, sin familj...
    För så ser bilden ut, så många gånger jag sett dessa exempel. jävligt tveksamt att den lilla thai tjej jag såg för ett tag sen på ica (vägandes cirkus 45kg) tycker att den ca 140 kgs raggardrägget hon var med är så het...

De skriver i sina annonser att de söker en man mellan 40 och 80 (!) år. hur ömma och kärlekskranka de är, hur mycket de sköter hemmet. ja det är inte konstigt att svenska män importerar sina fruar och det behöver inte vara något fel med det. båda parter får ut något av det. importfruarna tryggar framtiden och gubbarna får en söt liten hushållerska.

så fakta är, de är här för ekonomisk trygghet ... att det skulle vara kärlekt och attraktion ingalunda

• favorit61

Båda får vad dom vill ha, är det det du menar?

• favorit61
    Bibbidi skrev 2013-02-13 01:08:28 följande:

Godnatt. Baby 

Det var ju ett tag sedan jag skrev det hår men varit i thailand och  nu hermma ett tag, visst kan jag skriva därifrån men hade ingen lust.
    Bibbidi skrev 2013-02-13 01:08:28 följande:

Godnatt. Baby 

Ok jag tycker att du har inte koll på vad som händer. Ok min fru har aldrig varit fattig, men dom flesta tjejerna i sverige är före detta bar tjejer. Ok jag vet att men betalar allt för dom om dom gifter sig med dom och kommer hit. Men dom är inte horor längre för dom ger vad mannen vill ha och dom får det dom vill ha. I Thailand skulle dom få av Aids och dö. Så i mina ögon så får båda något ut av det och du ska veta att  thai tjejen skickar säkert  2-5 tusen varje månad till sin mamma och pappa i Thailand. Så tror du att jag vet eller bara skriver en massa skit, men du jag vet, jag känner så många thai i Sverige så jag vet hur det funkar.

• Lilje

Jag har hittills aldrig stött på en attraktiv man med thaifru, så jag vet inte riktigt vart hotet ligger. Men är ni lyckliga båda två så kör på. :)

• favorit61

Var du på thai festen i Vendelsö i går så skulle du se många snygga, med thai tjejer. Det börjar bli mer och mer svenska killar och men som vill ha asiatiska kvinnor.

• Lilje

Har ingen aning vart vändelsö är, så där var jag inte. Jag är nöjd som jag är med min snygga svenska man. :)

• Oschlaka
    Lilje skrev 2014-08-31 14:08:20 följande:

Har ingen aning vart vändelsö är, så där var jag inte. Jag är nöjd som jag är med min snygga svenska man. :)

Du är nöjd för du vet innerst inne att han dras till andra tjejer. Din osäkerhet gör att du är nöjd med honom, inte din egen person.
  • Oschlaka
    Lilje skrev 2014-08-31 12:36:05 följande:

Jag har hittills aldrig stött på en attraktiv man med thaifru, så jag vet inte riktigt vart hotet ligger. Men är ni lyckliga båda två så kör på. :)

Vad är attraktivt ?
  • Ripped

Vad kallas det när man byter valuta/tjänster mot sex/sällskap?

Svar på tråden Thai tjej!