Gladförstföderska skrev 2013-02-26 03:08:47 följande:
Love12: jahaa, har du nyligen flyttat hit? :) då förstår jag :) jo det är väldigt lugnt och barnvänligt med mycket barnfamiljer. Nää stackars Lill tjejen skrek som en galning när hon fick sprutorna stackarn. Fick lite ont i mamma hjärtan då. Hehe trodde också i skulle få en jobbig en men hon var jobbig första månaden bara sen så blev hon lugn "phust" tur det :) vad heter din son och vad bukar du göra på dagarna?
Ja sådär, ja har bott här i 2 år. Kommer från Malmö igentligen. Så man känner inte så många här uppe & speciellt inte mammor. Det var ju skönt att höra. Sover hon bra & så? Han heter Love, vad heter din lilla tös? Just nu denna veckan håller ja på att packa, allt tar ju lite längre tid :) hihi. Vi ska utomlands till helgen, så de är mycket att hålla koll på. Annars på dagarna, så kör ja alltid min man till jobbet på morgonen så att jag & L få ha bilen. Ja älskar att åka runt till köpcentrum & göra ärenden. Se försöker ja träffa mycket vänner, går på öppnaförskolan en gång i veckan, tänkte ja skulle blir bättre på att ut & gå. Som idag är det jätte fint väder ju. Sen över vi på att L ska ligga mycket på magen, vi var på sjukgymnast med han igår. För han kollar för mycket åt höger, så hans muskel i högre hals blir inte så stark som vänster. Så vi över för fult nu :) Själv vad hittar ni på för nåt kul?