• Anonym

Finns det ett "innegäng" här på FL?

Det känns lite så när man läser vissa trådar i allmänna forumet.

• Svar på tråden Finns det ett "innegäng" här på FL?
  • Fröken reserverad
    fortsätt paddla skrev 2013-03-04 18:03:58 följande:
    Mittel: premalex. Utan dom fungerar jag inte... 2 veckor i månaden.
    Två veckor är lång tid. Jag fick cipralex utskrivet för pmsen..men kombinerat med spyfobi var det inget vidare.
    Reserverad står för upptagen.
  • fortsätt paddla

Fröken: spykänslan gick över. Hade den bara den första gången.
    Äter halv dos från ägglossning och hel dos en vecka innan mens. Funkar riktigt bra. Blir bara liite tröttare än normalt men det kan jag ta.

• Feltryck01
    AngieT skrev 2013-03-04 18:04:54 följande:
    Ja-.-
    Mittelschmerz skrev 2013-03-04 18:06:05 följande:
    ja. katter är inte rovdjur...utan de jagar & dödar av grymhet vettu.

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Fröken reserverad
    fortsätt paddla skrev 2013-03-04 18:14:22 följande:
    Fröken: spykänslan gick över. Hade den bara den första gången.
    Äter halv dos från ägglossning och hel dos en vecka innan mens. Funkar riktigt bra. Blir bara liite tröttare än normalt men det kan jag ta.
    Även om du har paus emellan?
    Jag fick spykänsla av bara en fjärdedels tablett två dagar i rad. Vaknade och nästan kräktes (precis som graviditetsillamående) 
  • fortsätt paddla

Fröken: ja. Konstigt men biverkningarna ( dom jobbiga) kom bara första gången. Kroppen kanske vänjer sig trots paus.
    Kände också av illamåendet och yrsel och han moster på första tabletten och funderade på om jag verkligen skulle fortsätta.
    Nu funkar det hur bra som helst. Om du har det riktigt jobbigt, ge det ett försök till. Ge det en vecka. Ps, jag kräktes aldrig. Du överlever känslan, jag lovar.

• Fröken reserverad
    fortsätt paddla skrev 2013-03-04 18:23:10 följande:
    Fröken: ja. Konstigt men biverkningarna ( dom jobbiga) kom bara första gången. Kroppen kanske vänjer sig trots paus.
    Kände också av illamåendet och yrsel och han moster på första tabletten och funderade på om jag verkligen skulle fortsätta.
    Nu funkar det hur bra som helst. Om du har det riktigt jobbigt, ge det ett försök till. Ge det en vecka. Ps, jag kräktes aldrig. Du överlever känslan, jag lovar.
    Tack. Vad söt du är. Nästa pms så ska jag försöka ta en fjärdedels tablett igen då för att testa. Fast då får jag ju börja från början Var ett år sen jag gjorde förra försöket
  • Jellybeanbaby

Vart tog innegänget vägen? Tungan ute

orka
  • Petite Chérie
    Jellybeanbaby skrev 2013-03-08 10:51:16 följande:
    Vart tog innegänget vägen? Tungan ute
    Died i think.
    Just because i'm smiling, doesn't mean I don't want to hit you in the face.
  • Jellybeanbaby
    jagmåsteangemertextförattordbajsa
    orka
Svar på tråden Finns det ett "innegäng" här på FL?