• Anonym (Slampig fru)

Tjejer - är ni slampiga på jobbet?

Min fru (29 år) klär sig lite slampigt på jobbet. Hon har alltid klänning, ibland korta. Hon har ofta BH som gör hennes bröst två kupstorlekar större. Hon har alltid klackar. Någon gång också stayups. Hon jobbar på en industri, med ekonomi. Det finns nästan bara män bland de anställda och hon njuter av att få deras blickar och uppmärksamhet. Hon är en liten kontorsslyna, vilket vi har pratat om och båda tycker om :)

Jag tycker alltså själv om att hon är lite slampigt klädd. Tänder på det när det känns lite förbjudet och opassande. Det är liksom inte så överdrivet mkt att hon VERKLIGEN ser slampig ut, men de flesta av männen på hennes jobb gottar sig nog ganska mkt av att han henne där, som trippar runt och ser lite små-porrig ut.

Finns det fler tjejer/kvinnor därute som gör likadant och som känner igen sig i min beskrivning? Njuter ni av att få männens uppmärksamhet på det sättet?

• Svar på tråden Tjejer - är ni slampiga på jobbet?
  • Anonym (Malin)

Jag försöker alltid vara slampig på mitt jobb, arbetar som rektor på en kommunal skola. Är i 40 års åldern, jag har alltid tajta och djupt urringade linnén eller t-shirts(blir kåt av att folk tittar på mina stora bröst), jag har alltid skor med högklackar eller lårhöga skinnstövlar, försöker alltid ha tajta byxor, oftast jeans eller skinnbyxor. Jag är fullt medveten om att min klädstil inte anses vara lämplig i förhållande till vilket arbete jag har. Men jag använder min kropp som ett medel att få min vilja igenom, när min chef(förvaltningschefen) försökte påpeka olämpligheten i min klädsel så förförde jag honom(han är gift familjefar och allt) sedan dess så har vi sex minst en gång i veckan.

• Domesticgoddess

Overt slampigt hade inte funkat med mitt jobb (många externa möter där jag representerar det offentliga). Klär mig däremot alltid kvinnligt i kjol eller klänning och höga klackar och ofta slampigt inunder ; grenlösa el för all del sönderrivna trosor och stay ups eller stockings och hållare utan trosor tex.

Ingen kan ana så det är inte en fråga om att kåta upp män utan bara att kåta upp mig själv genom vetskapen att ingen vet. Inom hemmets fyra väggar däremot går jag gärna all-in med slampigheten.

• Gaskarl
    Domesticgoddess skrev 2016-08-24 20:20:17 följande:

Overt slampigt hade inte funkat med mitt jobb (många externa möter där jag representerar det offentliga). Klär mig däremot alltid kvinnligt i kjol eller klänning och höga klackar och ofta slampigt inunder ; grenlösa el för all del sönderrivna trosor och stay ups eller stockings och hållare utan trosor tex.

Ingen kan ana så det är inte en fråga om att kåta upp män utan bara att kåta upp mig själv genom vetskapen att ingen vet. Inom hemmets fyra väggar däremot går jag gärna all-in med slampigheten.

Fan va häftigt....:)
  • Gaskarl
    Domesticgoddess skrev 2016-08-24 20:26:54 följande:

Tycker jag med, livar upp vilken arbetsdag som helst :)

Häftig att få se en skymt, eller är det häftiga att läsa o göra egna bilder?? Hmm, upphetsande..
  • Domesticgoddess

Främst egna bilder, vetskapen att jag är renodlad byråkrat utåt sett samtidigt som jag själv vet att det pågår saker "under ytan" som inte alls är passande i sammanhanget. Vansinnigt upphetsande och förbjuden känsla.

• Jemp
    Anonym skrev 2013-02-23 09:45:01 följande:

Jag förstår inte varför man som tjej skulle vilja hålla på så.

Jag jobbar hårt för att bli en av de bästa inom mitt yrke. Vill bli respekterad för det, inte sedd som ett sunkigt objekt.

Klart jag klär mig snyggt och propert, men sexigheten sparar jag till min karl.

Instämmer. Kan absolut gå i klänning och klackar men nej, skulle aldrig klä mig slampigt med mening- det har inte på jobbet att göra.
  • Gaskarl
    Domesticgoddess skrev 2016-08-24 21:53:36 följande:

Främst egna bilder, vetskapen att jag är renodlad byråkrat utåt sett samtidigt som jag själv vet att det pågår saker "under ytan" som inte alls är passande i sammanhanget. Vansinnigt upphetsande och förbjuden känsla.

Gillar att göra egna bilder själv, det var det jag menade... Du skriver, eller tonen i det du skriver gör mig upphetsad... Om du satt mittemot mig och jag visste att du var klädd så under, skulle jag nog vika mig på mitten av upphetsning...;)
  • Domesticgoddess

Och just däri ligger anledningen till att jag gör och får en sådan kick av det! Kontrasterna mellan myndighetsutövning och icke-skönjbar horighet, tanken på hur folk reagerat om de vetat osv...älskar mitt jobb och de möjligheter till att roa mig själv på ett förbjudet sätt det ger!

• Gaskarl
    Domesticgoddess skrev 2016-08-24 23:04:29 följande:

Och just däri ligger anledningen till att jag gör och får en sådan kick av det! Kontrasterna mellan myndighetsutövning och icke-skönjbar horighet, tanken på hur folk reagerat om de vetat osv...älskar mitt jobb och de möjligheter till att roa mig själv på ett förbjudet sätt det ger!

Du är lite underbar...hmmm, du har gjort mig lite sugen, är säker på att du har en fin röst... Skriv gärna ngn dag..
  • Anonym (Lycklig man)

Älskar att min fru klär sig sexigt under på jobbet och lite diskret utmanande utan att vara vulgärt.
    Köper ofta sexiga underkläder till henne som hon gärna bär.
    Igår insåg jag att man kunde skymta strumpebanden under hennes kjol. Undrar hur många som sett och som förstått vad det var...

• Anonym (Wtf)
    Anonym (Lycklig man) skrev 2026-04-03 11:07:59 följande:

Älskar att min fru klär sig sexigt under på jobbet och lite diskret utmanande utan att vara vulgärt.
    Köper ofta sexiga underkläder till henne som hon gärna bär.
    Igår insåg jag att man kunde skymta strumpebanden under hennes kjol. Undrar hur många som sett och som förstått vad det var...

Och det behövdes en 10 år gammal tråd för att säga det?
  • Anonym (Lycklig man)
    Anonym (Wtf) skrev 2026-04-03 11:10:25 följande:
    Och det behövdes en 10 år gammal tråd för att säga det?
    Nä? Vad är problemet, eller jag skulle startat en ny istället? Hade det känts bättre för dig? 
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Lycklig man) skrev 2026-04-03 11:49:24 följande:
    Nä? Vad är problemet, eller jag skulle startat en ny istället? Hade det känts bättre för dig? 
    Håller med, gamla trådar blir som nya när dom får "vilat sig" lite. Ämnet är fortfarande interessant. Jag gillar också att klä mig lite utmanade på jobb utan att va vulgär/slampig, t.ex. stayups under min uniformskjol, eller en svart spets-bh som man kan ana under min vita blus.  Jag erkänner.... jag gillar (attraktiva)mens blickar på mig. Det ger et litet "boost/pirr" till en annars tråkig jobb-vardag.
  • Anonym (Slynan vill ha kuk i alla hål..)
    Anonym (Malin) skrev 2016-08-23 17:53:33 följande:

Jag försöker alltid vara slampig på mitt jobb, arbetar som rektor på en kommunal skola. Är i 40 års åldern, jag har alltid tajta och djupt urringade linnén eller t-shirts(blir kåt av att folk tittar på mina stora bröst), jag har alltid skor med högklackar eller lårhöga skinnstövlar, försöker alltid ha tajta byxor, oftast jeans eller skinnbyxor. Jag är fullt medveten om att min klädstil inte anses vara lämplig i förhållande till vilket arbete jag har. Men jag använder min kropp som ett medel att få min vilja igenom, när min chef(förvaltningschefen) försökte påpeka olämpligheten i min klädsel så förförde jag honom(han är gift familjefar och allt) sedan de
    ss så har vi sex minst en gång i veckan.

Svar på tråden Tjejer - är ni slampiga på jobbet?