bi/homo/binyfikna män: Aktiv eller passiv?
Är du aktiv (vill sätta på) eller passiv (bli påsatt) eller gillar du både och? Är du likadan när det gäller att suga? Dvs om du är passiv med analsex så föredrar du att suga framför att bli avsugen?
Är du aktiv (vill sätta på) eller passiv (bli påsatt) eller gillar du både och? Är du likadan när det gäller att suga? Dvs om du är passiv med analsex så föredrar du att suga framför att bli avsugen?
Jag har testa på, sex mellan män, jag gillar att vara undergiven. Jag har fått den i röven, men jag gillar nog mer att få den långt ner i min hals
Många passiva eller aktiva som blir passiva. Snart finns det ingen som vill sätta på längre hehe
Har via bodycontact chattat med många snubbar och de flesta vill som jag bli påsatta. Har haft väldigt bra kontakt med flera där kemin och smak passar bra ihop med min med 2 problem återkommer och det är att flera gånger när vi ska träffas så drar de sig ur som om de bara var intresserade av att snacka sex o inge mer. Sen är det nästan ingen som vill knulla hemma hos sig själv men gärna komma till mej.
Ingen från v blekinge
Klart bögigare att få suga av och bli knullad av stor kuk. Faktiskt blivit konsekvent i min passiva läggning. Vill jag bli avsugen så byter jag över till tjejer och thai
Tänder på bägge, men straight! Kanske något med undergiven men en man.
Tänder på bägge, men straight! Kanske något med undergiven men en man.
Är riktigt nyfiken. Tänker på tanken av kuk men när dom sitter på en feminin trans. Lite smått nyfiken på sex med annan man men inte helt övertygad
Både och
Fantiserar mycket om det, är väl binyfiken. Tänder inte på män men på snygga stånd. Sexchattar med män, om att vi delar på hans eller min kvinna, och också gör det skönt för varandra.
Någon gång kanske jag provar på riktigt, men hittills har jag inte vågat.