• Anonym

bi/homo/binyfikna män: Aktiv eller passiv?

Är du aktiv (vill sätta på) eller passiv (bli påsatt) eller gillar du både och? Är du likadan när det gäller att suga? Dvs om du är passiv med analsex så föredrar du att suga framför att bli avsugen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden bi/homo/binyfikna män: Aktiv eller passiv?
  • Rogerboy

Jag har testa på, sex mellan män, jag gillar att vara undergiven. Jag har fått den i röven, men jag gillar nog mer att få den långt ner i min hals 

• Anonym (Bikille)

Många passiva eller aktiva som blir passiva. Snart finns det ingen som vill sätta på längre hehe 

• Biskutt
    Mr jonsson skrev 2017-06-14 13:08:48 följande:

Har via bodycontact chattat med många snubbar och de flesta vill som jag bli påsatta. Har haft väldigt bra kontakt med flera där kemin och smak passar bra ihop med min med 2 problem återkommer och det är att flera gånger när vi ska träffas så drar de sig ur som om de bara var intresserade av att snacka sex o inge mer. Sen är det nästan ingen som vill knulla hemma hos sig själv men gärna komma till mej.

Jag har samma erfarenhet av BC. Många som drar sig ur i sista stund. Tror att dom bara är tangentbordsrunkare. Jag är helt undergiven och låter mig gärna bli knullad och sväljer gärna när han kommer. Jag kan ses hos mig vid tillfälle och kan även ta mig till plats. 
  • Anonym (Bikille)
    Biskutt skrev 2025-10-25 17:32:03 följande:
    Jag har samma erfarenhet av BC. Många som drar sig ur i sista stund. Tror att dom bara är tangentbordsrunkare. Jag är helt undergiven och låter mig gärna bli knullad och sväljer gärna när han kommer. Jag kan ses hos mig vid tillfälle och kan även ta mig till plats. 
    Grindr är densamma. Många som är kåta o drar i den ensamme. Vill att man skickar kukbilder osv sen när man kommer vidare så ghostar dom en för då har dom antagligen kommit
  • Biskutt
    Anonym (Bikille) skrev 2025-10-25 18:40:04 följande:
    Grindr är densamma. Många som är kåta o drar i den ensamme. Vill att man skickar kukbilder osv sen när man kommer vidare så ghostar dom en för då har dom antagligen kommit
    Tycker det är fegt. Tråkigt med när jag som seriöst vill träffas och då som undergiven. Deras förlust då jag erbjuder när jag är sugen att suga av dom och ibland även komma in i mig. Man tycker att det ska vara skönare att få bli avsugen och få knulla tycker man, hehe. 
    Ohh, blir ju kåt av att skriva bara 😍🤪
  • Anonym (Bikille)
    Biskutt skrev 2025-10-25 19:05:48 följande:
    Tycker det är fegt. Tråkigt med när jag som seriöst vill träffas och då som undergiven. Deras förlust då jag erbjuder när jag är sugen att suga av dom och ibland även komma in i mig. Man tycker att det ska vara skönare att få bli avsugen och få knulla tycker man, hehe. 
    Ohh, blir ju kåt av att skriva bara 😍🤪
    Som aktiv kan jag medge att jag föredrar ju att sitta i soffan med en som sitter framför o suger av mig länge djupt o kladdigt över att sitta o runka I min ensamhet 🤣
  • Meddelande borttaget
  • Tobben
    Anonym (Bikille) skrev 2025-10-25 19:33:26 följande:
    Som aktiv kan jag medge att jag föredrar ju att sitta i soffan med en som sitter framför o suger av mig länge djupt o kladdigt över att sitta o runka I min ensamhet 🤣
    Som med alla kontaktsidor så gäller det att hitta en match med någon som faktiskt vill ses.
    Att få vara 100% passiv med någon som är 100% aktiv är inte så lätt att hitta. Ofta får man kompromissa.
  • Maggan67

Klart bögigare att få suga av och bli knullad av stor kuk. Faktiskt blivit konsekvent i min passiva läggning. Vill jag bli avsugen så byter jag över till tjejer och thai

• Anonym (GC)

Tänder på bägge, men straight! Kanske något med undergiven men en man.

• Anonym (Bikille)
    Anonym (GC) skrev 2025-11-06 16:19:06 följande:

Tänder på bägge, men straight! Kanske något med undergiven men en man.

Har svårt o tro att du är straight men tänder på män o kvinnor och undergiven med en man. Du är bisexuell. 
  • Gonza83

Är riktigt nyfiken. Tänker på tanken av kuk men när dom sitter på en feminin trans. Lite smått nyfiken på sex med annan man men inte helt övertygad

• KimLinnefeldt

Fantiserar mycket om det, är väl binyfiken. Tänder inte på män men på snygga stånd. Sexchattar med män, om att vi delar på hans eller min kvinna, och också gör det skönt för varandra.

Någon gång kanske jag provar på riktigt, men hittills har jag inte vågat. 

Svar på tråden bi/homo/binyfikna män: Aktiv eller passiv?