Familjeliv har förstört min helg
Så har helgen passerat och jag känner mig så sviken och besviken. Jag hade sett fram emot att få hjälp med disken, att få mysa i soffan framför en film med ett glas vin och framför allt att få ha sex. Sambon har istället spenderat hela dagen idag, större delen av natten mot lördag samt ett antal timmar igår med att sitta på familjeliv och tjafsa. Nu ikväll så har han valt att tjafsa här framför att ha sex och sedan klagar han på att vi aldrig har sex. Vad förväntar han sig? Att jag ska ha sex de dagar jag är som tröttast efter jobb och att sköta allt här hemma, att jag ska släppa till när barnen är vakna och springer runt här hemma? Jag har jättesvårt att få orgasm, det är först de senaste ca 1,5 åren jag ens kunnat och det tar närmare 1 timme sex att komma till det så en 5-minuters snabbis är inte lockande för mig, jag vill få njuta av sexet också så det är helgkvällar som är lättast att få till det och generellt är söndagar bäst då jag är piggast då (går upp 4.30 på vardagarn).
Vet verkligen inte vad mer jag kan göra, han bryr sig tydligen inte om mig längre, och om han gör det så ligger hans feta, trötta, fula och tråkiga sambo typ på plats 10 i prioritetsordningen, efter öl, tv-spel, jävlas med främlingar online osv. Jag ger fan upp snart