• Anonym (sviken)

Familjeliv har förstört min helg

Så har helgen passerat och jag känner mig så sviken och besviken. Jag hade sett fram emot att få hjälp med disken, att få mysa i soffan framför en film med ett glas vin och framför allt att få ha sex. Sambon har istället spenderat hela dagen idag, större delen av natten mot lördag samt ett antal timmar igår med att sitta på familjeliv och tjafsa. Nu ikväll så har han valt att tjafsa här framför att ha sex och sedan klagar han på att vi aldrig har sex. Vad förväntar han sig? Att jag ska ha sex de dagar jag är som tröttast efter jobb och att sköta allt här hemma, att jag ska släppa till när barnen är vakna och springer runt här hemma? Jag har jättesvårt att få orgasm, det är först de senaste ca 1,5 åren jag ens kunnat och det tar närmare 1 timme sex att komma till det så en 5-minuters snabbis är inte lockande för mig, jag vill få njuta av sexet också så det är helgkvällar som är lättast att få till det och generellt är söndagar bäst då jag är piggast då (går upp 4.30 på vardagarn).

Vet verkligen inte vad mer jag kan göra, han bryr sig tydligen inte om mig längre, och om han gör det så ligger hans feta, trötta, fula och tråkiga sambo typ på plats 10 i prioritetsordningen, efter öl, tv-spel, jävlas med främlingar online osv. Jag ger fan upp snart

• Svar på tråden Familjeliv har förstört min helg
  • ArgaKillen
    LindaEfraim skrev 2013-03-04 19:57:28 följande:
    Ta reda på hans användarnamn här och anmäl allt han skriver.
    LindaEfraim skrev 2013-03-04 19:57:28 följande:
    Ta reda på hans användarnamn här och anmäl allt han skriver.
    Haha, här är jag och att jag blir anmäld tillhör min vardag.

• Orcha
    ArgaKillen skrev 2013-03-09 18:28:27 följande:
    NU tycker jag att du ska visa lite respekt istället för att komma med sarkastiska svar! Med handen på hjärtat, det är inte lätt att leva med mig...

Logga ur och ge drottningen din uppmärksamhet ist.
    Yalla!
    Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • LinneaJosie
    LinneaJosie skrev 2013-03-04 15:41:28 följande:
    Inte vet jag vad du har sagt. Gnäll här då så blir det säkert bättre.
    NU tycker jag att du ska visa lite respekt istället för att komma med sarkastiska svar! Med handen på hjärtat, det är inte lätt att leva med mig...

LinneaJosie skrev 2013-03-04 15:41:28 följande:
    Inte vet jag vad du har sagt. Gnäll här då så blir det säkert bättre.

Med handen på hjärtat så var svaret helt i linje med din tjejs sarkastiska svar. Jag förstår att du måste vara svår att leva med, men det är ju trots allt valfritt.
  • ArgaKillen
    Tom Araya skrev 2013-03-08 04:20:08 följande:
    En kvinnlig vän berättade en liknande grej om sin kille, fast då var det tv-/dataspel.
    Hon tog en dusch och när hon kom ut ur duschen ställde eller satte hon sig mellan honom och skärmen/tv'n och lät handduken falla....då var det färdigspelat.
    Tom Araya skrev 2013-03-08 04:20:08 följande:
    En kvinnlig vän berättade en liknande grej om sin kille, fast då var det tv-/dataspel.
    Hon tog en dusch och när hon kom ut ur duschen ställde eller satte hon sig mellan honom och skärmen/tv'n och lät handduken falla....då var det färdigspelat.

Det är lätt att se världen ifrån ett perspektiv där allt är antingen svart eller vitt. Men sanningen är den att verkligheten är ett myller av olika nyanser av olika färger....

Därmed kan man inte säga att  bara för att det ser ut på ett visst sätt från ena sidan, så ser det likadant ut på den andra sidan. Hur något slutligen upplevs beror helt och hållet på i vilket sken (av ljus) man betraktar saken. 

Om du inte förstår ett dugg av det jag säger så nu, har du indirekt erkänt att du är en lägre stående varelse och har därmed inget mer att uttala dig om i denna fråga! 
  • ArgaKillen
    Orcha skrev 2013-03-09 18:31:47 följande:

Yalla!
    Orcha skrev 2013-03-09 18:31:47 följande:

Yalla!
    Det var självaste drottningen, som sitter bredvid, som uppmuntrade mig att titta förbi. Vill du hälsa?

• ArgaKillen
    LinneaJosie skrev 2013-03-09 18:36:55 följande:

Med handen på hjärtat så var svaret helt i linje med din tjejs sarkastiska svar. Jag förstår att du måste vara svår att leva med, men det är ju trots allt valfritt.
    LinneaJosie skrev 2013-03-09 18:36:55 följande:

Nä men gnäll här så blir det säkert bättre...

• ArgaKillen
    LindaEfraim skrev 2013-03-08 12:03:53 följande:
    Är han arga killen?
    LindaEfraim skrev 2013-03-08 12:03:53 följande:
    Är han arga killen?
    Vem? Jag?

• Lindsey Egot the only one

Ja arga killen. Är det din kvinna som startat denna tråden?

• Orcha
    ArgaKillen skrev 2013-03-09 18:45:06 följande:
    Det var självaste drottningen, som sitter bredvid, som uppmuntrade mig att titta förbi. Vill du hälsa?

Hej, drottningen.
    Vill du att jag ska mota iväg skrället från fl så hojta till!
  • ArgaKillen
    LindaEfraim skrev 2013-03-09 19:30:14 följande:
    Ja arga killen. Är det din kvinna som startat denna tråden?

Alla som stött på mig tidigare skulle kunna starta en liknande tråd. Men jag har mina aningar... ^^

• Anonym (sviken)
    Orcha skrev 2013-03-09 19:38:03 följande:
    Hej, drottningen.

skrället är en duktig pojke för tillfället så jag sköter det nog på egen hand. och jack föredrar prinsessa framför drottning
  • ArgaKillen
    Orcha skrev 2013-03-09 19:38:03 följande:

Hej, drottningen.

Hittade
    ">denna
    som är dedikerad till dig...
  • Orcha
    Anonym (sviken) skrev 2013-03-09 19:46:00 följande:

skrället är en duktig pojke för tillfället så jag sköter det nog på egen hand. och jack föredrar prinsessa framför drottning
    Right princess, bara pip till.
  • Tom Araya
    ArgaKillen skrev 2013-03-09 18:41:17 följande:

Det är lätt att se världen ifrån ett perspektiv där allt är antingen svart eller vitt. Men sanningen är den att verkligheten är ett myller av olika nyanser av olika färger....

Därmed kan man inte säga att  bara för att det ser ut på ett visst sätt från ena sidan, så ser det likadant ut på den andra sidan. Hur något slutligen upplevs beror helt och hållet på i vilket sken (av ljus) man betraktar saken. 

Om du inte förstår ett dugg av det jag säger så nu, har du indirekt erkänt att du är en lägre stående varelse och har därmed inget mer att uttala dig om i denna fråga! 
Svar på tråden Familjeliv har förstört min helg