Sa till min 5-årige son att jag inte ville ha honom..
Idag känner jag mig fruktansvärt ledsen och frustrerad och har gråtit på jobbet hela dagen. Min 5-årige son och jag har haft vårt första riktigat stora gräl idag. Han ville absolut inte till förskolan utan ville sitta hemma och se på Tom och Jerry på TVn. Han vägrade ta på sig kläder. Han vägrade äta frukost. Vägrade borsta tänderna. Vägrade yttekläder. Jag fick slita som ett djur för att få honom med. Jag var frustrerad och skrek mycket på honom under tiden.
Så i bilen började han att ta av sig bältet hela tiden. Vi fick stanna flera gånger så att jag fick sätta på honom det igen, men så tog han det av igen och igen. Och så började han sparka mig i ryggen på stolen framför honom där jag satt och körde. Jag skrek åt honom att sluta med en gång, men han bara fortsatte och forsatte.
Till slut skrek jag åt honom att jag inte ville ha honom. Jag skrek att vi skulle köra till polisstationen och jag skulle lämna honom där och kanske skulle det komma en annan mamma och ta honom eller så skulle han hamna i fängelse. Han fortsatte att sparka och ta av sig bältet. Vi var väldigt sena och han skulle missa utflykten med förskolan och jag var 15 minuter sen till jobbet som är en butik där jag skulle öppna för dagen.
Jag skrek flera gånger att jag inte ville ha honom. När jag lämnade honom på förskolan var han helt förtvivlad. Han grät och skrek och gav i från sig riktiga ångestskrik. Jag var förbannad och gick med en gång, men hade en stor ångestklump i magen.
Jag har mått så dåigt hela dagen och till och med haft självmordstankar. Jag orkar inte mer. Och nu känner jag att jag har gett min son ett stort trauma som han kommer minnas hela livet. Vad ska jag göra nu?