vet inte längre vem som är pappan. Har panik
Är gravid i v 25 + . Har varit super glad sedan första dagen men nu har det grusats totalt. Var helt säker på vem som var pappan från början men nu är jag jäte osäker.
Den jag tror är pappan använde jag inte skydd med och jag tror om jag minns rätt att vi hade sex kring min ägglossning. Den andra använde jag kondom med och är inte helt hundra på när jag var med. Den killen jag tror är pappan är jätte glad och ser fram emot det. Den andra vill jag aboslut inte att det ska vara. Han är ingen jag vill ha barn med och därför var jag noga med kondom. Jag tror inte att kondomen sprack eller så.
Nu till mitt dilemma.
Som sagt så var jag helt säker på att pappan är den som jag var oskyddad med tills jag gjorde 3d ultraljud. Barnet har väldigt runt huvud, det har inte denna man, plus en rätt bred näsa, det har han inte heller. Jag minns inte i detalj hur den andra killen såg ut som jag skyddade mig med mer än att han är mulatt och har en potatis näsa. Vad sjutton gör jag nu? Har ingen kontakt med han jag använde kondom med. Den andra killen har jag kontakt med men ingen förhållande med.