Vill ha flera barn men pappan får för många barn.
Jag bor ihop med mitt livskärlek och vår gemensamma lilla bebis och vv har vi hans grabbar 4 och 7 år gamla. Jag gick in i förhållandet och har gett mitt allt åt min sambos barn och deras familj men med tanke på att barnen är väldigt stökiga och livliga barn så kände jag att ett barn för mig räckte gott och väl för det skulle bli väldigt mkt vv men inget jag nämnt för gubben min utan mer min egen känsla men sen fick jag mitt första barn och kärleken till mitt barn är obeskrivligt och så stort! Och känner nu hur underbart det är med sitt egna barn och känner nu att jag skulle kunna ha en hel armé av dessa gossiga underbara ( skämt och sido) :) men iallafall ett barn till vill jag gärna ha. Men nämnde lite för gubben med glimten i ögat att jag gärna vill ha ett till barn i framtiden men då blev han lite allvarlig och tänkte rent ekonomiskt och praktiskt hur vi skulle kunna ha råd med så många barn, värt och nämna att vi betalar helt och hållet för hans barn då mamman inte har råd , så vi är som en 3 barns familj rent ekonomiskt,.. Även om jag vet att han har rätt så kunde jag inte låta bli och bli ledsen och känna att man ännu en gång kanske får gå åt sidan och lämna sin vilja åt sidan, då det är så att vara bonus mamma, man anpassar sig ständigt efter hans barn och allt vad det innebär men hur ska jag brottas med mina känslor om flera barn som dök upp nu när jag fick mitt eget barn. Vad säger ni och nån som har eller är i samma sits? Känner mig bara väldigt ledsen över detta och var inte känslor jag var beredd på att få.