• CarolineL

    Föräldraledig i Eriksberg/Bräcke/Göteborg

    Jag är 33 år och har precis fått mitt andra barn, han är fem v nu. Storebror är 4,5 år. Eftersom det inte erbjuds någon föräldragrupp för omföderskor är här lite tunt med sällskap på dagarna Har du det liknande? Jag söker några att umgås med; promenera, dricka kaffe, njuta av solen gå till lekplatsen med storasyskonen etc. Vi bor i Bräcke men jag har inget emot att åka någonstans i Göteborg heller.

  • Svar på tråden Föräldraledig i Eriksberg/Bräcke/Göteborg
  • Magnolia78

    Det hade varit trevligt men jag kan först efter kl 14 o då e isf den store pojken med. Om det inte funkar så får ja hänga på en annan gång isf

  • CarolineL

    Ja, det var det verkligen :-/ Konstigt att det kan vara "hysteriskt" när man faktiskt är"ledig" Jag är på på torsdag.lämnar 9och hämtar 16.

  • Ausi79

    Jag tänkte mig typ allt mrllan 10-15 för 15 hämtar jag svea och lucas slutar jobba då också eller på torsdag åker han till kroatien med jobbet.

  • MariaTherese77

    Efter en turbulent tid med egen sjukdom under hela sommaren och nu senast katts sjukdom som slutade tråkigt och därefter en arbetsresa har jag lyckats logga in här. Tyvärr missade jag träffen idag men hänger gärna på nästa gång (kan dock inte nästa vecka).

  • Ausi79

    Halloj! Är ni sugna på att komma hit på tisdag på en fika? Så att vi kan prata pm nattkaos och sommarens bravader?

  • CarolineL

    Såg inte det förrän nu,sorry. Denna vecka är körd. Nils har öroninflammation igen och jag fick en sådan där avbokad tid att operera mitt navelbråck nu på torsdag! De ringde igår så det är snabba ryck. Men hur har ni det nästa vecka? Lust att komma hit på tisdag?

  • MariaTherese77

    Det skulle vara roligt att ses imorgon men tyvärr är jag bokad på annat. Jag bjuder gärna på fika någon dag om två veckor ( 21-25) oktober om vi kan få till en dag som alla kan som vill?

Svar på tråden Föräldraledig i Eriksberg/Bräcke/Göteborg