• Ausi79

    Föräldraledig i Eriksberg/Bräcke/Göteborg

    Hej! 
    Jag hänger gärna på här också
    Jag bor med min sambo i Brunnsbo och vi har en dotter(Svea) född i maj -09 och en  son(Agust) född 5 februari 2013. Eftersom jag är omföderska så fanns det ingen föärldragrupp för mig denna gång (gick på brämaregårdens mvc), så det är lite tomt på dagarna..  

  • Ausi79

    Ni får jättegärna komma hit och fika om ni vill? Jag har en katt dock om det är ngn som är allergisk  

  • Ausi79

    Vi har haft en bra helg, mamma har varit här och hjälpt till lite för min sambo har varit i Köpenhamn med jobbet  
    Vi kan fortfarande vara här hemma hos oss om ni vill, men vi är också flexibla 

  • Ausi79

    Hållplatsen heter  brunnsbotorget när man kliver av går man in bakom bilskolan/macken och går in mellan radhusen och så långt upp man kan komma på "berget" . Vi bor på lilla postegårdsgatan 8 , vitt hus med blått runt fönstren Är det ngn som är allergisk mot ngt ? (om jag ska baka ngt) Jag har en katt också som sagt.. 

  • Ausi79

    Då struntar vi i promenaden  kanske är svårt att prata också med flera barnvagnar på rad sådär första gången vi ses (eller har ni setts innan?)  och som sagt roligare om alla kan vara med vi kan ju gå sen när allas kroppar kommit tlll sans igen hehe 

  • Ausi79

    Magnolia78: Ja det finns det  bor vid en vändplats där det finns både gräsmatta och vändplats samt flera platser på grusgången inne på tomten. Kom hit och slappa i en soffa

  • Ausi79

    Så länge du inte har ngr symtom så är det ju lugnt för min del iaf. Magsjuka kan man ju få av att gå och handla och åka buss osv. dessutom verkar jag ha unnats med den där genen som gör att man inte får magsjuka, halva familjen låg i magsjuka här för ngr veckor sedan men jag och lilleman klarade oss

Svar på tråden Föräldraledig i Eriksberg/Bräcke/Göteborg